VšĮ Kauno Dainavos poliklinikos pacientų lūkesčių ir poreikių anoniminė apklausa

 

VšĮ Kauno Dainavos poliklinika siekdama išsiaiškinti Jūsų lūkesčius ir poreikius atlieka anoniminę pacientų apklausą. Maloniai kviečiame atsakyti į klausimus pažymint Jums labiausiai tinkantį (-čius) atsakymo variantą (-us).

 

VšĮ Kauno Dainavos poliklinikos pacientų lūkesčių ir poreikių anoniminė apklausa

Kaip bendrai vertinate sveikatos priežiūros paslaugas Jūsų gyvenamojoje vietoje?

Kiek Jums yra svarbios Dainavos poliklinikos sveikatos priežiūros paslaugos?

Kurių Dainavos poliklinikos padalinių gydymo paslaugomis naudojatės dažniausiai? (galite pažymėti keletą Jums tinkančių variantų)

Kokiu būdu dažniausiai registruojatės vizitui pas gydytoją? (pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį variantą)

Kodėl pasirinkote Dainavos polikliniką? (galite pažymėti keletą Jums tinkančių variantų)

Dainavos poliklinikos darbo laikas yra patogus.

Registratorių suteikiama informacija registratūroje yra išsami, suprantama ir naudinga.

Ar visada Jūsų asmens sveikatos istorija (kortelė) būna gydytojo kabinete, jei užsirašėte iš anksto arba lankotės pakartotinai dėl to paties susirgimo?

Dainavos poliklinikoje sveikatos priežiūros paslaugas teikiantys specialistai yra kompetentingi ir išmano savo darbą.

Dainavos poliklinikoje sveikatos priežiūros paslaugas teikiantys specialistai yra mandagūs ir maloniai bendrauja su pacientais

Ar pakankamai informacijos suteikia gydytojas apie Jūsų ligą ir tolesnį gydymą?

Poliklinikos personalo skiriamas dėmesys pacientui yra pakankamas.

Poliklinikos NEMOKAMŲ (finansuojamų iš PSDFB) gydymo paslaugų kokybė yra gera, atitinkanti mano lūkesčius ir poreikius.

Ar naudojatės poliklinikoje teikiamomis MOKAMOMIS paslaugomis?

Poliklinikos MOKAMŲ gydymo paslaugų kokybė yra gera, atitinkanti mano lūkesčius ir poreikius.

Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas

Vidutiniškai Jums tenka laukti

Ar slaugytoja pakviečia Jus užeiti į kabinetą gydytojo priėmimui Jūsų registracijos laiku?

Dainavos poliklinikos patalpos (pastatai) yra švarios ir tvarkingos.

22. Dainavos poliklinikoje sveikatos priežiūros paslaugas teikiantys specialistai dėvėjo tvarkingą ir tinkamą aprangą.

23. Iš kokių šaltinių Jus dažniausiai pasiekia informacija apie Dainavos polikliniką ir joje teikiamas paslaugas? (galite pažymėti keletą Jums tinkančių variantų)

Ar teko papildomai atsidėkoti (duoti kyšį) už poliklinikoje suteiktas paslaugas?

Dėl kokios priežasties Jūs papildomai atsidėkojate (duodate kyšį) už poliklinikoje suteiktas paslaugas?

Kita (įrašykite)___________________

  1. Mama duoda, nes mano, kad bus geriau/greičiau

Ar yra tekę kreiptis į šios poliklinikos (centro) administraciją dėl problemų, kilusių bendraujant su aptarnaujančiu personalu (gydytojais, slaugytojomis, registratorėmis)?

Jei į ankstesnį klausimą atsakėte „taip“, prašome atsakyti į šį klausimą. Ar administracija padėjo išspręsti Jums rūpimą problemą?

Kokius įžvelgiate Dainavos poliklinikos trūkumus? (galite pažymėti keletą Jums tinkančių variantų)

Jūs esate:

Jūsų išsilavinimas

Jūsų lytis

Jūsų amžius:

Šeimos narių skaičius (įskaitant ir Jus):

Gyvenamoji vieta:

  1. Kauno raj.
  2. Virbališkių km, Kauno raj.
  3. Kaunas
  4. Kaunas
  5. Kaunas
  6. Kaunas
  7. Kaunas
  8. Kauans
  9. Kaunas
  10. Kaunas
…Daugiau…

Jūsų šeimyninė padėtis:

Kokia suma tenka vienam Jūsų šeimos asmeniui per mėnesį? (Sudėkite visų šeimos narių atlyginimus, pensijas, stipendijas ir t.t. Ir padalinkite iš šeimos narių skaičiaus).

  1. 900
  2. 280
  3. 960
  4. 250
  5. 1000
  6. 350
  7. 450
  8. 900
  9. 700
  10. 400
…Daugiau…

Jūsų pasiūlymai, pageidavimai poliklinikos veiklos pagerinimui:

  1. Labiau vertinti gydytojus
  2. Pagrindinis nepasitenkinimas tai užsiregistravus nepapuoli pas gydytoją laiku. Tenka laukti valandą ir ilgiau
  3. renovuoti poliklinikos vidų, būtinai reikalingas remontas
  4. NIkeo netrūksta
  5. Ssekmės dirbantiems poliklinikoje, Ačiū
  6. Viskas kol kas tenkina
  7. Esu labai patenkita poliklinikos darbu Visiems dėkinga už mano stiprinančią sveikatą
  8. Nėra mašinos parkavimo galimybių
  9. Galima būtų paklausti (kai registruojasi pas gydytoją) ar pacientas norėtųir galėtų atvykti kitu (ankstesniu)laiku, jei atsirastų laisva laikas. Taip sutrumpėtų laukimo pas gydytoją laikas. Apie atsiradusį ankstesnį laiką pas gydytoją pacientas būtų informuojamas telefonu.
  10. Pakoreguoti procedūrinio kabineto (kur imamas kraujas tyrimams) darbo laiką - prailginti "kraujo ęmimo laiką" bent iki 13 val.
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą