Vizualinės reklamos elementų pastebimumas

Gerb. Respondente, Socialinių mokslų kolegijos, Rinkodaros ir tarptautinio verslo katedros, Reklamos kūrimo studijų programos studentas Matas Stakanskis. Šios apklausos tikslas yra išsiaiškinti vizualinės reklamos elementų pastebimumą.

Anketa yra anoniminė. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir panaudoti rengiant baigiamąjį darbą

Anketa neaktyvi

Ar pastebite vaizdinę reklamą?

Kur dažniausiai pastebite vaizdinę reklamą?

Kokį reklamos elementą pastebite pirmą vaizdinėje reklamoje?

Kuri spalva patraukia jūsų dėmesį? įvertinkite spalvų pastebimumą balais nuo 1 iki 5 (1 - nepastebima, 5 - labai pastebima)

Prašome įvertinti, kiek Jums tinka būdingi žemiau pateikti teiginiai matant vaizdinę reklamą

Prašome įvertinti, kiek Jums tinka būdingi žemiau pateikti teiginiai matant vaizdinę reklamą.

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Jūsų socialinis statusas

Susikurti savo anketą