Visos dienos mokyklos poreikis
Anketa skirta tėvams, turintiems mokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, apie visos dienos mokyklos poreikį. Labai prašome skirti laiko atsakyti į anketos klausimus - tai padės nubrėžti visos dienos mokyklos gaires.
Anketa neprieinama
D1. Kuriose klasėse mokosi jūsų vaikas/-ai? (galite žymėti kelis variantus)
D2. Jūs esate:
D3. Įrašykite savo amžių:
- 44
- 45
- 40
- 52 m.
- 43
- 48
- 46
- 39
- 41
- 1974 07 20
D4. Koks jūsų išsilavinimas?
D5. Kokios jūsų namų ūkio mėnesio pajamos vienam nariui į rankas (sudėkite visas pajamas ir padalinkite iš žmonių skaičiaus)?
D6. Kokioje apskrityje gyvenate?
D7. Kurioje vietovėje gyvenate?
D8. Kurioje vietovėje yra jūsų vaiko / vaikų mokykla?
D9. Kokio tipo mokykloje mokosi/-ėsi bent vienas iš jūsų vaikų? (galite žymėti abu variantus)
D10. Kokios trukmės mokykloje mokosi arba mokėsi bent vienas iš jūsų vaikų? (galite žymėti kelis variantus)
D11. Ar bent vienas iš jūsų vaikų lanko neformalaus švietimo užsiėmimus / būrelius? (galite žymėti kelis variantus)
M1. Kaip jums atrodo, ar Lietuvoje yra poreikis turėti visos dienos mokyklą šioms mokinių grupėms? (galite žymėti kelis variantus)
M2. Kaip jums atrodo, ar visos dienos mokykla turėtų būti privaloma ar pasirenkama?
M3. Kaip jums atrodo, nuo kelių valandų ryto visos dienos mokykla turėtų pradėti darbą? (Įrašykite skaičių, pvz., 7)
- 8.30
- 7
- 8
- 8
- 8
- 8
- 8
- 8
- 9
- 7.30
M4. Kaip jums atrodo, iki kelių valandų visos dienos mokykla turėtų dirbti? (Įrašykite skaičių, pvz., 16)
- 17-18
- 17
- 17
- 16
- 16
- 17
- 16
- 17
- 17
- 17
M5. Koks galėtų būti visos dienos mokyklos modelis? (galite žymėti kelis variantus)
M6. Kaip jums atrodo, ar tėvai turėtų prisidėti finansiškai prie visos dienos mokyklos organizavimo?
M7. Kiek būtų svarbu visos dienos mokykloje mokiniams sudaryti šias sąlygas?
M8. Kiek būtų svarbu, kad netoli visos dienos mokyklos būtų šios organizacijos / įstaigos, galinčios padėti mokyklai organizuoti neformalią ugdymo veiklą arba renginius?
Š1. Kiek būtų svarbios visos dienos mokykloje šios papildomos pamokos / būreliai?
Š2. Kiek būtų svarbios visos dienos mokykloje šios švietimo galimybės?
Š3. Kiek būtų svarbu visos dienos mokykloje ugdymo procesą išdėlioti šiais būdais?
SV1. Kiek būtų svarbios visos dienos mokykloje šios sveikos gyvensenos ugdymo paslaugos?
K1. Kiek būtų svarbios visos dienos mokykloje šios kultūrinio ugdymo paslaugos?
SO1. Kiek būtų svarbios visos dienos mokykloje šios socialinės paslaugos?
SP1. Kiek būtų svarbu visos dienos mokykloje teikti paslaugas specifinių grupių mokiniams?
T1. Kiek būtų svarbu visos dienos mokykloje teikti šias paslaugas mokinių tėvams?
P1. Gal turite pasiūlymų visos dienos mokyklos idėjai?
- Manau kad tai ruošemas būdas , kuris galėtų atskirt vaikus nuo tėvų . Apriboti bendravimą su tėvais . Tai gal tėvai reikalingi bus jau tik gimdyti vaikus , kuruos auklės nežine kas ir kaip ? O kolkas visi kalba garsiai , kad reikia daugiau bendraut su vaikais . Tai gal jau kurkim savaitinius , o gal net ir mėnesinius centrus , kam dar laukt .
- Neturiu idejos
- Keista anketa, pradžioje atsakau, kad abejoju dėl visos dienos mokykloje, o tolėliau klausimai sudėlioti visos dienos mokyklos vizijos link. Taigi, mano nuomuone, jei norėtumėte įgyvendinti tobulą (kriterijai jau pas jus suformuluoti) visos dienos mokyklos projektą reikia nemažai pinigų, o ar samata parengta, ar bus įmanoma įgyvendinti tobulai jai nebus skirtas pakankamas finansavimas... Na, o jei ta linkme eitume, tad siūlyčiau tokį dalyką kaip pamokos 45 min. ir 10 min. pertrauka atsisakyti. Veikloms laikas galėtų būti skirtas pusantros valandos ir pietų pertrauka galėtų trukti vos ne valandą. Žodžiu idėja gal ir priimtina, bet kad ją sustyguoti ir tobulai įgyvendinti abejoju ar įmanoma, nes švietime naujoves 20 metų įgyvendina, o kaip nieko gero, taip nieko gero...
- Ar ji reikalinga? O kur tėvai? Ar motina tik gimdo , o svetimi žmones auklėja ?
- Labai gerai butu turėti baseina ir ten vyktu plaukimo pamoka taipat burele .
- Neturiu
- Ilga pietų pertrauka.
- Visos dienos mokykla turėtu būti paremta logika, kad vaikai ateina praleisti dieną mokydamiesi, sportuodami, valgydami, bendraudami tiek su kitais vaikais, tiek su mokytojais. Namu darbai turėtu būti atliekami mokykloje, o ne namuose. Taip pat vaikams turėtu būti suteikiama galimybė normaliai maitintis, o ne, atstovėjus nesuvokiamo ilgumo eilę, “praryti“ pietus, nes nebeutenka laiko. dar geriau, jeigu vaikai būtu supažindinami su normalia maisto kultūra. galbūt netgi gaminti maistą patiems - juk tai irgi mokymosi dalis! Būtu smagu,kad veiklos, tiek proto, tiek fizinės, būtu organizuojamos atsižvelgiant į organizmo natūralias fazes. nebūtu skambučiu,o mokytojai patys galėtu/gebētu pasirinkti pamokos ilgį, priklausomai nuo dalyko išdėstymo užbaigtumo. juk tikrai nežavi situacija, kai viduryje sakinio, nuskambėjus skambučiui, visi staiga pakyla ir nebeklauso!.. O pirmiausia, tai reikėtu pakeisti mokytoju darbo pobūdį į etatinį.
- Neturiu.
- neturiu