UserMefist
Results33
Vieša
Pranešti

Virtualaus marketingo naudojimas

Sveiki, čia atliekama fiktyvi apklausa su moksliniais tyrimais susijusiam reikalui universitete. Teoriškai ji turėtų būti skirta apklausti leidybos įmones, užsiimančias moksline leidyba, tačiau darbui paskaitoje puikiai tinka ir draugų/kolegų atsakymai. Įsivaizduokite, kad esate marketingo specialistas/vadovas, dirbantis mokslinės leidybos versle.
1. Kiek metų vykdote savo veiklą?
2. Nurodykite įmonės darbuotojų skaičių:
3. Kaip svarbiai vertinate savo teikiamas paslaugoms virtualioje erdvėje?
4. Ar sudaromi virtualaus marketingo planai?
5. Kokias virtualaus marketingo priemones naudojate? (pažymėkite visus tinkamus variantus)
6. Kas skatina įgyvendinti virtualaus marketingo priemones? (pažymėkite visus tinkamus variantus)
7. Kokios kliūtys iškyla įgyvendinant virtualaus marketingo priemones? (pažymėkite visus tinkamus variantus)
8. Kiek procentų sąnaudų sudaro virtualaus marketingo veikla?
9. Kiek % visų marketingo išlaidų yra skirtos virtualiam marketingui?
10. Kiek procentų paslaugų teikimas virtualiu būdu yra pigesnis nei tradicinis paslaugų tiekimo būdas?
11. Kiek procentų pelno sudaro virtuali veikla?
12. Penkiabalėje sistemoje įvertinkite virtualaus marketingo priemonių reikšmingumą nurodytoms sritims (5 – labai svarbu; 4 – svarbu; 3 – nelabai svarbu; 2 – nesvarbu; 1 – visai nesvarbu):
13. Kaip, Jūsų nuomone, pasikeitė grynasis pelningumas pradėjus vystyti virtualų marketingą?
14. Kokie yra Jūsų ateities planai virtualaus marketingo atžvilgiu?
15. Kokios naudos tikitės gauti iš virtualaus marketingo priemonių įgyvendinimo ateityje? (pažymėkite visus tinkamus variantus)

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis
Nuimti filtrą
Atfiltruotas rezultatų kiekis:

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų01430
Atsakymų033

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »