Viešųjų ryšių strategijos informuojant apie euro įvedimą Lietuvoje: gyventojų patirtis

Sveiki,

esu Mykolo Romerio Viešųjų ryšių vadybos magistrantūros studentė Justina Kabakaitė. Atlieku kiekybinį tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti viešųjų ryšių strategijų, susijusių su informavimu apie euro įvedimą Lietuvoje, įtaką. Kviečiu prisidėti prie tyrimo ir užpildyti anketą. Anketa yra anoniminė. Gauti duomenys bus apdorojami statistiškai ir naudojami tik mokslo tikslams.

Dėkoju už bendradarbiavimą!

Viešųjų ryšių strategijos informuojant apie euro įvedimą Lietuvoje: gyventojų patirtis
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip vertinate euro įvedimo procesą Lietuvoje? ✪

Kaip bendrai vertintumėte euro įvedimo Lietuvoje viešinimą? ✪

Ar prieš euro įvedimą Jums pakako informacijos apie tai? ✪

Iš kur gavote daugiausiai informacijos apie euro įvedimą? ✪

Iš kokių žiniasklaidos priemonių gavote informaciją apie euro įvedimą Lietuvoje? ✪

Kokias pagrindines žinutes apie eurą pastebėjote viešojoje erdvėje? ✪

Kokią žinutę skleidžia šis simbolis?

Kokią žinutę skleidžia šis simbolis?

Ar pastebėjote, kad viešoje erdvėje būtų formuojami skirtingi požiūriai į euro įvedimą Lietuvoje?

Kokią nuomonę susidarėte apie eurą iš viešai skelbiamos informacijos? ✪

Kokios informacijos poreikį turėjote prieš euro įvedimą ir jo įvedimo laikotarpiu? ✪

Kokios informacijos prieš euro įvedimą ir jo įvedimo laikotarpiu Jums labiausiai trūko?

Jūsų lytis ✪

Kuriai amžiaus kategorijai priklausote? ✪

Koks Jūsų išsilavinimas? ✪