VIEŠOSIOS VALDŽIOS IR ŽINIASKLAIDOS TEISINIŲ SANTYKIŲ YPATUMAI LIETUVOJE (žiniasklaidos atstovams)

Jei atsakėte "ne", kokios didžiausios spragos:

  1. Reklama laikraštyje ir televizijoje- ne vienodos sąlygos.
  2. Pernelyg maža atsakomybė už įstatymus pažeidžiančią politinę reklamą.
  3. Ji vis dar neaiški visoms pusėms.
  4. Kontrolės stoka. Manau, politnė reklama neturėtų būti reglamentuojama vient tik rinkimų kamapnijų metu. Reglamentas turėtų veikti nuolat, kad pavyktų išgyvendinti informavimo priemonių papirkinėjimo reiškinį.
  5. yra daug galimybiu apeiti draudimus
  6. Spraga: reklamavimasis už valstybės pinigus.
  7. pirkimo skaidrumas
  8. politine reklama daznai buna uzmaskuota, ne visad, rodant ar publikuojant spaudoje pranesima apie gerus kazkokio seimuno darbus pazymima, jog tai daroma reklamos tikslais
  9. Nepakankamas sąvokų apibrėžtumas, neefektyvios sankcijos už pažeidimus
  10. Neaiškiai suformuluoti įstatymai, nuostatos. Prieš rinkimus, nei pati VRK, nei žiniasklaidos priemonės ne iki galo supranta įstatymus, kurių turi laikytis.