Vizualus patrauklumas (unikalus interjeras ir eksterjeras). Pakankamas viešbučio padalinių (restoranų, konferencijų salių, baseinų ir kt.) pajėgumas. Moderni įrangą (liftai, ryšio prietaisai, mini barai ir kt.). Tinkama atmosfera ir baldai, kurie yra patogūs viešnagei (patogios ir švarios lovos, kėdės, tvarkingas vestibiulis ir kt.). Tinkamai veikianti įranga, nesukelianti gedimų. Pakankami vonios aksesuarai (muilas, šampūnas, rankšluosčiai ir kt.). Platus maisto ir gėrimų pasirinkimas, jų higieniškas patiekimas ir paruošimas. Maloni viešbučio darbuotojų išvaizda (uniformos ir asmens higiena). Paslaugos įgyvendinamos tiksliai pagal planą, laikomasi terminų. Pateikiama tiksliai tokia paslauga, kuri buvo reklamuota. Personalas tiksliai tvarko įrašus (rezervacijas, sąskaitas, užsakymus ir kt.). Viešbučio bendras įvaizdis yra patikimas. Viešbutis geba spręsti svečių skundus ir kompensuoja nepatogumus. Viešbutis siūlo lanksčias paslaugas pagal svečių poreikius. Paslaugos yra teikiamos nuosekliai. Darbuotojų žinios apie atliekamą darbą (profesiniai gebėjimai, užsienio kalba, bendravimo įgūdžiai). Darbuotojai teikia svečiams individualų dėmesį, todėl jie jaučiasi ypatingi. Darbuotojai supranta specifinius svečių poreikius. Jei viešbutyje lankotės ne pirmą kartą, darbuotojai jus prisimena. Viešbutis ir jo teikiami patogumai dirba tinkančiu metu visiems svečiams. Strategiškai patogi viešbučio lokacija (automobilių stovėjimo aikštelė, lengvas susisiekimas, miesto ribos). Lengvas informacijos apie viešbučio paslaugas gavimas (telefonu, internetu ir pan.). Patraukli ir patogi naudoti internetinė svetainė. Informacija apie apgyvendinimą viešbutyje ir susijusi informacija pateikiama svetainėje. Patalpintos viešbučio nuotraukos ar video įrašai. Paprastos užsakymo internetu galimybės. Lengvas pinigų mokėjimas ir internetinių operacijų galimybė. Priima debeto, kredito ir tarptautines korteles. Interneto atsiliepimų sistema. Greitas atsakymas į el. pašto užklausas.