Viešbučio "Panorama" klientų lojalumas

Gerb. Respondente, esu V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos studentas Marius Rimašius ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti viešbčio „Panorama“ klientų lojalumą. Tyrimo rezultatai bus pateikti apibendrintai. Tinkamą atsakymą pažymėkite arba tuščioje vietoje įrašykite savo nuomonę. Dėkoju Jums už sugaištą laiką bei išsakytą nuomonę.

Rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate girdėjęs (-iusi) apie viešbutį „Panorama“?

Ar naudojotės viešbučio „Panorama“ paslaugomis?

Ar planuojate naudotis viešbučio „Panorama“ paslaugomis ateityje?

Ar esate naudojęsis (-iusis) viešbučio „Panorama“ konkurentų paslaugomis?

Ar viešbučio „Panorama“ paslaugos yra tai, ką Jūs drąsiai galite rekomenduoti savo draugams?

Klientų lojalumas Jums yra (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą):

Kuri viešbučio „Panorama“ klientų lojalumo programa Jums būtų priimtiniausia (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

12345
Klientui dovanojama paslaugų, kurios nesusijusios su jo perkamomis viešbučio paslaugomis, tai gali būti viešbučio „Panorama“ dovanų sertifikatai arba nuolaida viešbučio paslaugoms, pakvietimas į renginį ar papildoma viešbučio paslauga
Klientui dovanojama taškų, už kurių tam tikrą sumą klientas galėtų įsigyti papildomų viešbučio paslaugų
Klientas gauna išskirtinius, tik jam pritaikytus viešbučio pasiūlymus. Arba lojalus klientas gauna kortelę, kuri suteikia papildomas viešbučio partnerių nuolaidas
Klientui suteikiamos įvairios nuolaidos paslaugoms, kainų sumažinimas siūlomas kaip dovanos sertifikatas arba viešbutis grąžina lojaliems klientams dalį pinigų, išleistų paslaugoms įgyti
Klientams organizuojami paslaugų pristatymai, suteikiama daugiau informacijos apie paslaugas

Kurios privilegijos, Jums, kaip lojaliam klientui, būtų priimtinesnės (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

12345
Nuolaidos, dovanos, papildomos viešbučio paslaugos, piniginės nuolaidos, taškai papildomoms paslaugoms viešbutyje
Ypatingas statusas (VIP klientas), išskirtinis dėmesys, privilegijos, išskirtiniai pasiūlymai, renginiai, klientų lojalumo statusą palaikančios ir nesusijusios su viešbučio pasiūla paslaugos

Koks turėtų būti lojalaus kliento indėlis už viešbučio „Panorama“ jam suteiktas privilegijas (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

Kokius viešbučius įvardintumėte stipriausiais viešbučio „Panorama“ konkurentais?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsimokslinimas