Viešbučio "Panorama" klientų lojalumas

Gerb. Respondente, esu V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos studentas Marius Rimašius ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti viešbčio „Panorama“ klientų lojalumą. Tyrimo rezultatai bus pateikti apibendrintai. Tinkamą atsakymą pažymėkite arba tuščioje vietoje įrašykite savo nuomonę. Dėkoju Jums už sugaištą laiką bei išsakytą nuomonę.

Ar esate girdėjęs (-iusi) apie viešbutį „Panorama“?

Ar naudojotės viešbučio „Panorama“ paslaugomis?

Ar planuojate naudotis viešbučio „Panorama“ paslaugomis ateityje?

Ar esate naudojęsis (-iusis) viešbučio „Panorama“ konkurentų paslaugomis?

Ar viešbučio „Panorama“ paslaugos yra tai, ką Jūs drąsiai galite rekomenduoti savo draugams?

Klientų lojalumas Jums yra (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą):

Kuri viešbučio „Panorama“ klientų lojalumo programa Jums būtų priimtiniausia (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

Kurios privilegijos, Jums, kaip lojaliam klientui, būtų priimtinesnės (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

Koks turėtų būti lojalaus kliento indėlis už viešbučio „Panorama“ jam suteiktas privilegijas (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

Kokius viešbučius įvardintumėte stipriausiais viešbučio „Panorama“ konkurentais?

  1. Corner
  2. Artis Centrum Hotels
  3. Artis Centrum Hotels, Ratonda

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsimokslinimas

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą