Viešbučio „Martialis“ žinomumo tyrimas.

Buvęs „Sporto viešbutis“ po rekonstrukcijos neseniai atsidarė kaip naujas viešbutis „Martialis“. Tam, kad naujai į rinką įėjęs viešbutis veiktų pelningai ir sėkmingai įsitrauktų į konkurencinę rinką, reikia įdėti nemažai darbo ir pastangų. Visa tai galima padaryti ne tik siūlant kokybiškas paslaugas ir taip vėl pritraukiant sugrįžti klientus. Taigi, tam tikslui norėčiau atlikti tyrimą ir parengiau keletą klausimų, tikiuosi Jūsų nuoširdžių atsakymų.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1)Ar dažnai lankotės viešbučiuose?

2)Kaip dažnai lankotės viešbutyje „Martialis“?

3)Iš kur sužinojote apie viešbutį „Martialis“?

4)Kaip manote, ar kaina atitinka paslaugų kokybę?

5)Kokių papildomų paslaugų Jūsų nuomone trūksta viešbučiui „Martialis“?

6)Ar viešbučio reklama Jūsų nuomone yra pakankamai intensyvi?

7a)Ar esate matęs (-iusi) viešbučio reklamą internete?

7b)Ar teko matyti viešbučio reklamą televizijoje?

8)Gal teko skaityti straipsnį apie viešbutį? Jei taip, tai įvardinkite šalia kur esate skaitęs?

9)Viešbučio prekės ženklas Jūsų nuomone:

10)Kaip manote, ar prekės ženklas:

11)Jei manote, kad šiam prekės ženklui kažko trūksta, prašau įvardinti :

12)Kaip manote, kokios reklamos trūksta šiam prekiniam ženklui?

13)Ar viešbučio pavadinimas “Martialis” Jūsų nuomone turi kažkokią reikšmę?

14)Viešbučio pavadinimas „Martialis“ yra romėnų poeto vardas.Ar jis suteikia patrauklumo pavadinimui

15)Šis pavadinimas taip pat siejamas su planetos- Marso žyniu,Martialiu.Ar ši asociacija sukelia:

16)Jūsų siūlymai ir pastabos didinant Martialio prekės ženklo bei pavadinimo žinomumą.

17)Kaip manote, kuris iš populiarinimo būdų yra pats svarbiausias norint padidinti žinomumą?

18)Kuri viešbučio reklama Jums pasirodė efektyviausia? Kodėl?

19)Jūsų siūlymai – ką reikėtų tobulinti reklamos srityje, spaudos srityje,žiniasklaidoje,internete.

20)Jūsų amžius:

21)Lytis: