VIEŠBUČIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TOBULINIMAS

Padėkite man užpildyti potencialių situacijų viešbūtyje apklausą

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte nešvarius indus?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte neveikiantį televizorių?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį 5-tą, sutartą, valandą savininkas paprašytų palaukti dar valandą, nes nespėjo sutvarkyti kambarių?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu jau sumokėjus sumą už nakvynę būtų paprašyta sumokėti dar 10 eurų, nes suma buvo ne taip paskaičiuota?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, randate šiek tiek kitokį dizainą negu nuotraukose internete?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, pastebite, kad jis yra mažesnis negu nuotraukose internete?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius administratorių papildomos lovelės, jos negautumėte?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius naujų rankšluosčių, juos gautumėte tik po valandos?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu įvykus neplanuotai problemai, viešbučio personalas nesugebėtų pasiūlyti alternatyvų jos išsprendimui, nors, jūsų nuomone, tai būtų galima lengvai padaryti?

labai blogai
blogai
vidutiniškai
gerai
labai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu kalbėdami su administratoriais apie savo poreikius viešnagei jaustumėtes nevertinami ir nesuprasti?