Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
Atsakyti
150
prieš 7mėn.
ignasas123
Pranešti
Pranešta
Statistika
Filtras
VIEŠBUČIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TOBULINIMAS
Padėkite man užpildyti potencialių situacijų viešbūtyje apklausą
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte nešvarius indus?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte neveikiantį televizorių?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį 5-tą, sutartą, valandą savininkas paprašytų palaukti dar valandą, nes nespėjo sutvarkyti kambarių?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu jau sumokėjus sumą už nakvynę būtų paprašyta sumokėti dar 10 eurų, nes suma buvo ne taip paskaičiuota?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, randate šiek tiek kitokį dizainą negu nuotraukose internete?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, pastebite, kad jis yra mažesnis negu nuotraukose internete?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius administratorių papildomos lovelės, jos negautumėte?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius naujų rankšluosčių, juos gautumėte tik po valandos?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu įvykus neplanuotai problemai, viešbučio personalas nesugebėtų pasiūlyti alternatyvų jos išsprendimui, nors, jūsų nuomone, tai būtų galima lengvai padaryti?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu kalbėdami su administratoriais apie savo poreikius viešnagei jaustumėtes nevertinami ir nesuprasti?
Grafikas
Lentelė
Susikurti savo anketą
Atsakyti į šią anketą