VIEŠBUČIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TOBULINIMAS

Padėkite man užpildyti potencialių situacijų viešbūtyje apklausą

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte nešvarius indus?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte neveikiantį televizorių?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį 5-tą, sutartą, valandą savininkas paprašytų palaukti dar valandą, nes nespėjo sutvarkyti kambarių?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu jau sumokėjus sumą už nakvynę būtų paprašyta sumokėti dar 10 eurų, nes suma buvo ne taip paskaičiuota?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, randate šiek tiek kitokį dizainą negu nuotraukose internete?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, pastebite, kad jis yra mažesnis negu nuotraukose internete?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius administratorių papildomos lovelės, jos negautumėte?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius naujų rankšluosčių, juos gautumėte tik po valandos?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu įvykus neplanuotai problemai, viešbučio personalas nesugebėtų pasiūlyti alternatyvų jos išsprendimui, nors, jūsų nuomone, tai būtų galima lengvai padaryti?

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu kalbėdami su administratoriais apie savo poreikius viešnagei jaustumėtes nevertinami ir nesuprasti?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą