VIEŠBUČIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TOBULINIMAS

Padėkite man užpildyti potencialių situacijų viešbūtyje apklausą

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte nešvarius indus?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį rastumėte neveikiantį televizorių?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykę į jį 5-tą, sutartą, valandą savininkas paprašytų palaukti dar valandą, nes nespėjo sutvarkyti kambarių?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu jau sumokėjus sumą už nakvynę būtų paprašyta sumokėti dar 10 eurų, nes suma buvo ne taip paskaičiuota?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, randate šiek tiek kitokį dizainą negu nuotraukose internete?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu atvykus į jį, pastebite, kad jis yra mažesnis negu nuotraukose internete?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius administratorių papildomos lovelės, jos negautumėte?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu paprašius naujų rankšluosčių, juos gautumėte tik po valandos?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu įvykus neplanuotai problemai, viešbučio personalas nesugebėtų pasiūlyti alternatyvų jos išsprendimui, nors, jūsų nuomone, tai būtų galima lengvai padaryti?

labai blogaiblogaividutiniškaigerailabai gerai
vertinti čia -

Kaip vertintumėte viešbutį, jeigu kalbėdami su administratoriais apie savo poreikius viešnagei jaustumėtes nevertinami ir nesuprasti?