VIEŠBUČIO ,,ANGELAS“ REKLAMOS PRIEMONIŲ ĮTAKA VIEŠBUČIO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMUI

Gerb. respondente,

Esu Utenos kolegijos, Verslo ir technologijų fakulteto, Turizmo ir viešbučių administravimo studijų programos, trečiojo kurso studentė Daiva Savičenkaitė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema yra "viešbučio "Angelas" reklamos priemonių įtaka viešbučio įvaizdžio formavimui tyrimas". Šios anketinės apklausos tikslas - išsiaiškinti reklamos priemonių įtaka viešbučio įvaizdžio formavimui. Ši apklausa yra vykdoma anonimiškai, todėl gauti rezultatai bus panaudoti tik apibendrinta forma ir tik baigiamajame darbe. Būčiau labai dėkinga, jei atsakymai į žemiau esančius klausimus būtų nuoširdūs. Prašau atidžiai perskaityti Jums pateiktus klausimus ir tinkantį atsakymo variantą (-us) pažymėti.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokio tipo yra reklama į kurią dažniausiai atkreipiate dėmesį?

Kokiai reklamos formai teikiate pirmenybę kai norite sužinoti apie viešbutį?

Ar viešbučio reklamos įvaizdžio formavimas įtakoja Jūsų pasirinkima?

Kokie kriterijai reklamos įvaizdžio formavimui Jus labiausiai sudomina?

Kaip vertinate viešbučio "Angelas" reklamos įvaizdį ?

Ar reklamos įvaizdžio formavimas turi įtaka viešbučiui?

Kokias emocijas sukelia viešbučio reklama?

Jūsų nuomone, ar viešbutis "Angelas' pakankamai reklamuojasi?

Pastebėję viešbučio "Angelas" reklamą Jūs:

Ar reklama įtakoja Jūsų sprendimą apsilankyti viešbutyje "Angelas" ?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinis statusas

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų pajamos per mėnesį?