VIEŠBUČIO ,,ANGELAS“ REKLAMOS PRIEMONIŲ ĮTAKA VIEŠBUČIO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMUI
Gerb. respondente,
Esu Utenos kolegijos, Verslo ir technologijų fakulteto, Turizmo ir viešbučių administravimo studijų programos, trečiojo kurso studentė Daiva Savičenkaitė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema yra "viešbučio "Angelas" reklamos priemonių įtaka viešbučio įvaizdžio formavimui tyrimas". Šios anketinės apklausos tikslas - išsiaiškinti reklamos priemonių įtaka viešbučio įvaizdžio formavimui. Ši apklausa yra vykdoma anonimiškai, todėl gauti rezultatai bus panaudoti tik apibendrinta forma ir tik baigiamajame darbe. Būčiau labai dėkinga, jei atsakymai į žemiau esančius klausimus būtų nuoširdūs. Prašau atidžiai perskaityti Jums pateiktus klausimus ir tinkantį atsakymo variantą (-us) pažymėti.