Vidinės komunikacijos tyrimas organizacijose

Mieli respondentai, šios anketos pagalba bus atliekamas vidinės komunikacijos tyrimas organizacijose. Anketą atlieka Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos Turizmo vadybos studentė Inga Skudrickaitė. Anketa anoniminė, todėl jūsų duomenys nebus skelbiami. Tyrimo rezultatai bus pateikiami apibendrintai. Atsakymą pažymėkite varnele.

Lytis

Amžius

Kiek laiko dirbate šioje įmonėje? (metais)

Įvertinkite darbo sąlygas įmonėje mikroklimatą įmonėje ( darbo metu)

Įvertinkite darbo sąlygas įmonėje darbdavio požiūrį į darbuotoją

Jeigu Jums dar kartą tektų rinktis darbo vietą, ar kreiptumėtės į šią įmonę?

Kaip Jūs vertinate savo kolegų, su kuriais dirbate, kasdienę motyvaciją?

Remdamiesi savo patirtimi, ar Jūs rekomenduotumėte vadovą, kaip darbdavį, savo draugams ?

Kokį poveikį pasirinktas konfliktų sprendimo būdas turi komunikacijai?

Kaip įvertintumėte darbuotojų komunikacija bendraujant tarpusavyje: darbuotojų informacijos vieni kitiems perdavimą

• tarpusavio supratimą

• pagalbą vieni kitiems sudėtingose situacijose

Kaip įvertintumėte vidinės komunikacijos (bendravimo su darbuotojais bei vadovais) svarbą?

Ar Jums pranešama apie pokyčius ir sprendimus įmonėje, kurie susiję su Jumis.

• jums suteikiamos mokymosi, įgūdžių lavinimo galimybės.

• jūsų idėjos ir siūlymai yra vertinami

• Prieš priimdamas sprendimus, jūsų vadovas tariasi su jumis.

• Galite laisvai planuoti savo darbo procesą ir jį keisti

• Darbo reikalai retai turi neigiamos įtakos jūsų asmeniniam gyvenimui.

• Esate vertinamas už gerai atliktą darbą

• Jaučiates vertinamas kaip darbuotojas

• Už atliekamą darbą jums moka teisingai

• jums tikrai patinka dirbti su savo bendradarbiais

• jūsų įmonė siūlo puikias paslaugas

1. Kaip manote, ar išorinės sąlygos, bendras gyvenimo lygis, įvairūs pokyčiai politikoje, socialinėje aplinkoje, visuomenėje veikia žmones, todėl nesklandumai įmonės išorėje turi įtakos ir nesklandumams įmonės viduje?

  1. taip
  2. Taip, nes tai veikia žmones kaip individus
  3. taip
  4. Taip
  5. Taip
  6. visais atvejais
  7. taip
  8. taip
  9. hujhfgjh
  10. Turi itakos visais atvejais
…Daugiau…

2. Ar tarpusavio santykiai įmonės viduje priklauso nuo įvairių išorės aplinkos veiksnių?

  1. taip
  2. Taip
  3. taip.
  4. Ne
  5. Kartais
  6. taip
  7. ne
  8. sdfgghhe
  9. Taip priklauso
  10. ne
…Daugiau…

3. Kaip manote, dėl kokių priežasčių dauguma įmonių praranda gerus kvalifuokutus darbuotojus?

  1. del poziurio i daruotoja, pagarbos jam, atlygio uz darba
  2. Motyvacijos slopinimas, iniciatyva baudžiama, kas ją rodo, tas daugiausiai ir dirba
  3. neivertina ką turi.
  4. Nes patys nesuteikia gerų darbo salygų
  5. pinigai
  6. Dažniausiai dėl to, kad įmonių vadovai nepasitiki darbuotojais ir jų siūlomos įdėjos nera apsprendžiamos
  7. del išnaudojmo žmonemis, nesiskaitymu su žmonemis,
  8. del mazo uzmokescio ir darbuotoju neivertinimo.
  9. mažas atlyginimas
  10. sdsdtgwgh
…Daugiau…

4. Ar vysktate į darbą su malonumu?

  1. kartais
  2. Dažniausiai
  3. nevisada
  4. Kartais
  5. jo, penktadieni nelabai
  6. Tikrai taip
  7. kartais
  8. kartais
  9. kartais
  10. sgsdgs
…Daugiau…

5. Ar sutinkate su teiginiu, kad vidinė komunikacija įmonėje gali būti suprantama kaip pasidalijimas žiniomis tarp organizacijos narių arba kaip organizacijos narių tarpusavio sąveika siekiant tam tikro tikslo

  1. taip
  2. Be abejo
  3. taip
  4. Sutinku
  5. Taip
  6. taip
  7. ir taip ir ne. iurint kokia imone ir kolektyvas.
  8. taip
  9. hjkghjky
  10. Taip sutinku
…Daugiau…

6. Kaip manote, kokie yra pagrindinei vidinės komunikacijos tikslai įmonės viduje

Kita

  1. Komandiniam darbui organizuoti
  2. Gerinti darbo sąlygas
  3. -
  4. -
  5. sdguhsdg
  6. Viskas yra laikoma paslaptimi ir niekas nenori dalintis su paprastu darbuotoju

7. Kokias pagrindines vidinės komunikacijos funkcijas turi atlikti vadovas?

Kita (įrašykite)

  1. -
  2. -
  3. sdfsdf

8. Kaip įvertintumėte bendradarbiavimą su vienodo lygio darbuotojais:

a. Palengvėja užduočių koordinavimas

b. Bendradarbiams lengviau keistis darbine informaciją

c. Padeda spręsti problemas ir įveikti konfliktus tarp bendradarbių

d. Kita (įrašykite)

  1. -
  2. -
  3. sdgsdgsg
  4. -

9. Kokiais būdais vyksta bedravimas su darbuotojais darbo metu ir po jo?

  1. ivairiai
  2. Gyvai, telefonu, e-paštu Šventės, žygiai
  3. internetu. po darbo nevyksta joks bendravimas.
  4. Komunikuojant asmeniškai ir vakarėliuose
  5. tik darbo reikalais
  6. geras
  7. rsgsdg
  8. visais atvejais
  9. Darbo metu tik darbo klausimais
  10. Darbo metu yra susitarimas, ir darbų pasiskirstymas. Po darbo santykiai išlieka darbiniai.

10. Įvertinkite teigiamų santykių su darbuotojais galima pasiekti, kai yra abipusis pasitikėjimas tarp darbuotojų ir įmonės vadovų

- Laisvai sklinda tiksli ir objektyvi informacija

- Kiekvieną darbuotoją tenkina jo statusas įmonėje bei saviraiškos galimybės

- Dirbame be ginčų

- Geros darbo sąlygos

- Įmonę lydi sėkmė

- Optimistiškai žiūrima į ateitį

11. Įvertinkite bendravimo (vidinės komunikacijos) trukdžius su vadovais: Neišsami ir neaiški informacija

- Informacijos perteklius

- Netinkamas laikas

- Informacijos iškraipymas

- Hierarchinės padėties skirtumai (vadovu ir darbuotoju)

12. Įvertinkite bendravimo trukdžius vieno lygio darbuotojų: - Darbuotojų specializacija

- Konkurencija ir motyvacijos stygius

- Didelis darbo krūvis

- Kita (įrašykite)

  1. -
  2. -
  3. dsgvbjhn
  4. -

13. Įvertinkite asmeninius bendravimo trukdžius:

a. Skirtingas informacijos supratimas

b. Skirtinga žodžių interpretacija

c. Neverbaliniai (gestų) trukdžiai

d. Blogas gryžtamasis ryšys

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą
Pagal anketos kūrėjo nustatymus anketa šiuo metu neprieinama