Veiksniai įtakojantys nuoseklų mokymosį procesą
Sveiki,
Esu Kęstutis Dikas, IV kurso Lietuvos Edukologijos Universiteto studentas. Šiuo metu atlieku pedagoginę praktiką, kurios viena iš užduočių yra atlikti tiriamąjį darbą - kurio paskirtis ugdyti tiriamojo darbo gebėjimus, užimančius pedagoginėje veikloje ypatingą vietą: padeda pažinti mokinį , jo socialinę aplinką, mokymosi motyvaciją. Iki brandaus amžiaus mokykla užima ypatinga vietą mūsų gyvenime, būtent čia mes praveriame duris į pasaulį, su mokytojų pagalba pradedame "lipdyti" save, savo asmenybes, išmokstame tolerancijos ir supratimo. Norom nenorom mokykla persipina su kasdieniu mūsų gyvenimu, tampa neatsiejama jo dalimi, todėl pamėginsime apžvelgti kas kartais trugdo gauti gerus pažymius.
Prašyčiau mokinių nuoširdumo pildant anketą. Ji yra konfidenciali, o jos duomenys bus panaudoti tik vieną kartą.
Iš anksto dėkoju.