Veiksniai įtakojantys nuoseklų mokymosį procesą

Sveiki,

Esu Kęstutis Dikas, IV kurso Lietuvos Edukologijos Universiteto studentas. Šiuo metu atlieku pedagoginę praktiką, kurios viena iš užduočių yra atlikti tiriamąjį darbą - kurio paskirtis ugdyti tiriamojo darbo gebėjimus, užimančius pedagoginėje veikloje  ypatingą vietą: padeda pažinti mokinį , jo socialinę aplinką, mokymosi motyvaciją. Iki brandaus amžiaus mokykla užima ypatinga vietą mūsų gyvenime, būtent čia mes praveriame duris į pasaulį, su mokytojų pagalba pradedame "lipdyti" save, savo asmenybes, išmokstame tolerancijos ir supratimo. Norom nenorom mokykla persipina su kasdieniu mūsų gyvenimu, tampa neatsiejama jo dalimi, todėl pamėginsime apžvelgti kas kartais trugdo gauti gerus pažymius.

Prašyčiau mokinių nuoširdumo pildant anketą. Ji yra konfidenciali, o jos duomenys bus panaudoti tik vieną kartą.

Iš anksto dėkoju.

Kokia jūsų nuomonė ties šiais teiginiais?

Kaip sutinkate su šiais teiginiais?

ar sutinkate su šiais teiginiais?

gyvenu su:

Kas dažniausiai trukdo jūsų mokymuisi?

  1. Mokyklos aplinka, draugai,
  2. arbatos gerimo pertraukeles, gurgiantis pilvas
  3. klasiokai per pamokas.
  4. Mano mokymuisi dažniausiai trukdo triukšminga aplinka mokykloje per kai kurias pamokas.
  5. Sunku mokytis, kai tema visiškai neįdomi ir neartima. Labai svarbus yra ir mokytojas. Medžiaga turi būti dėstoma nuosekliai ir suprantamai visiems, ne tik gabiausiems. Svarbu, kad mokytojas būtų autoritetingas, tačiau kartu ir palaikytų šiltus santykius su mokiniais, pamokose nebūtų įtampos. Nepaskutinėje vietoje ir klasės draugai. Puiku, jei jie yra draugiški, motyvuoti ir darbštūs. Tai tiek :)
  6. Tingėjimas, motyvacijas stoka, perspektyvos nebuvimas, abejingumas mokslui ir mokyklai.

Jūsų mokymosi vidurkis šiais mokslo metais:

Jūsų amžius:

  1. 18
  2. 16
  3. 20
  4. 17
  5. 16 metų
  6. 15
  7. 22
  8. 18

Jūsų lytis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą