Veiksniai, darantys įtaką naudojimuisi internetinėmis kelionių paslaugomis

Sveiki! Aš atlieku savo verslo projekto galutinį tyrimą tema „Veiksniai, darantys įtaką naudojimuisi internetinėmis kelionių paslaugomis“, ir būčiau labai dėkinga, jei galėtumėte užpildyti šią anketą. Tai turėtų užtrukti ne ilgiau kaip 10 minučių. Šio tyrimo tikslas yra ištirti, kaip skirtingi veiksniai daro įtaką kelionių internete paslaugų naudojimui. Jūs neprivalote dalyvauti tyrime ir, nusprendę dalyvauti, galite bet kada sustoti. Nusprendus nedalyvauti ar nutraukti dalyvavimą tyrime nebus jokių padarinių. Tyrimo rezultatai bus teikiami tik suvestine forma, o identifikuojanti informacija nebus skelbiama. Norėdami dar labiau apsaugoti jūsų konfidencialumą, prašome nerašyti savo vardo ar jokios tapatybės nustatymo informacijos. Informacija, kurią pateikėte šio tyrimo metu, nebus naudojama jokiems kitiems tikslams, išskyrus šio galutinio projekto taikymo sritį. Visi duomenys bus sunaikinti iki gegužės pabaigos. Tačiau aš būčiau dėkinga, jei galėtumėte atsakyti į klausimus pilnai, nes jūsų atsakymai man padės mano galutiniame projekte! Iš anksto dėkoju!
Šį baigiamąjį projektą vykdo Airida Gedminaitė, kaip ketvirtųjų verslo metų verslo projekto dalį. Tyrimo patarėjas yra Femi Odebiyi. Jei turite klausimų ar abejonių dėl šio tyrimo projekto, susisiekite su Airida Gedminaite ([email protected]) arba Femi Odebiyi ([email protected]). Ačiū už sugaištą laiką!

Lytis

Amžius

Profesija

Per pastaruosius vienerius metus ar užsisakėte internetu naudodamiesi tokiomis kelionių svetainėmis kaip:

Noras naudotis internetine kelionių svetaine

Suvokiamas internetinės kelionių svetainės naudingumas

Internetinės kelionių svetainės naudojimosi paprastumas

Informacijos turinio tinkamumas internetinėje kelionių svetainėje

Informacijos kokybė

Klientų aptarnavimo efektyvumas

Kurie iš šių žodžių apibūdina internetines kelionių paslaugas? Pasirinkite visus tinkamus.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą