Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti vieša savitarna
Gerb. Respondente,
esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti viešosios savitarnos technologijomis.
Vieša savitarna - toks savitarnos tipas, kurias naudodamas klientas gali gauti paslaugą/prekę pats, tačiau viešoje vietoje, esant kitiems žmonėms (klientams, darbuotojams) šalia.
Pavyzdžiai: savitarnos kasa, savarankiško skanavimo aparatai scan&go, smulkių prekių savitarnos kioskas (pvz.: šokoladukas, vanduo, akių lęšiai), savarankiškas maisto užsakymas kavinėje (pvz.: McDonald's restorane esantys interaktyvūs maisto užsakymo ir apmokėjimo kioskai).
Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje. Apklausa yra anoniminė. Gauti rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti mokymosi tikslais. Jeigu kiltų klausimų, galite susisiekti el.paštu: [email protected]
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!