Vartotojų poreikių tyrimas

Gerb. Respondente,

Sveiki, esu Mindaugas D., Klaipėdos Socialinių mokslų kolegijos, 4 kurso studentas, atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti vartotojų poreikius, kurie padės kuriant internetinės paslaugos Onprint.lt reklamos kampaniją.

 Onprint.lt yra internetinis marketas/spaustuvė teikiantis (-i) spaudos paslaugas. Šioje svetainėje galima užsisakyti spaudos, išorinės reklamos gaminių, pasirinkti arba pačiam, nemokamai, susimaketuoti maketą spaudai.

 

Anketa anoniminė (nereikia nurodyti savo vardo ir pavardės). Anketoje nėra “teisingų” ar “klaidingų” atsakymų – svarbiausia Jūsų asmeninė nuomonė. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek kartų per metus naudotumetes internetinės spaustuvės paslaugomis? ✪

2. Kokiomis dažniausiai spaustuvės paslaugomis Jūs naudojatės? ✪

3. Kodėl naudotumetės internetinės spaustuvės paslaugomis? ✪

4. Kas paskatintų Jus dažniau naudotis onprint.lt teikiamomis paslaugomis? ✪

5. Kiek kartų metuose tam tikrus produktus užsisakytumetė internetinėje spaustuvuvėje? ✪

0 Kartų1-2 kartus3-5 kartusDaugiau nei 5 kartus
Vizitinės kortelės
Skrajutės
Mobilus stendas
Kalendorius
Plakatus
Drobes
Puodelius
Marškinėlius
Lipdukus
Tentus
Stendus

6. Kokiu paros metu Jums labiausiai tiktu apsipirkinėti onprint.lt? ✪

7. Kuo Onprint.lt reklama turėtu patraukti Jūsų žvilgsnį? ✪

8. Kas Jus paskatintų kitą kartą naudotis Onprint.lt teikiamomis paslaugomis, jei: ✪

9. Kokia nuolaidą Jums atrodo patraukliausiai, neatsižvelgiant į jos dydį?

10. Jūsų lytis ✪

11. Koks Jūsų amžius?

12. Jūsų išsilavinimas: ✪

13. Kokia Jūsų socialinė padėtis? ✪

14. Jūsų pajamos per mėnesį: ✪