Vartotojų poreikių tyrimas

Gerb. Respondente,

Sveiki, esu Mindaugas D., Klaipėdos Socialinių mokslų kolegijos, 4 kurso studentas, atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti vartotojų poreikius, kurie padės kuriant internetinės paslaugos Onprint.lt reklamos kampaniją.

 Onprint.lt yra internetinis marketas/spaustuvė teikiantis (-i) spaudos paslaugas. Šioje svetainėje galima užsisakyti spaudos, išorinės reklamos gaminių, pasirinkti arba pačiam, nemokamai, susimaketuoti maketą spaudai.

 

Anketa anoniminė (nereikia nurodyti savo vardo ir pavardės). Anketoje nėra “teisingų” ar “klaidingų” atsakymų – svarbiausia Jūsų asmeninė nuomonė. 

1. Kiek kartų per metus naudotumetes internetinės spaustuvės paslaugomis?

2. Kokiomis dažniausiai spaustuvės paslaugomis Jūs naudojatės?

Kitas variantas

  1. nesinaudoju
  2. nesinaudoju
  3. nesinaudoju
  4. jokiomis

3. Kodėl naudotumetės internetinės spaustuvės paslaugomis?

Kitas variantas

  1. nežinau ar eičiau

4. Kas paskatintų Jus dažniau naudotis onprint.lt teikiamomis paslaugomis?

5. Kiek kartų metuose tam tikrus produktus užsisakytumetė internetinėje spaustuvuvėje?

6. Kokiu paros metu Jums labiausiai tiktu apsipirkinėti onprint.lt?

7. Kuo Onprint.lt reklama turėtu patraukti Jūsų žvilgsnį?

Kitas variantas

  1. Tik pavyzdžiais, kokybiškomis nuotraukomis, video įrašais su jau atliktais darbais. Nes atlikti darbai - kalba patys už save.
  2. išskirtinumu, originalumu

8. Kas Jus paskatintų kitą kartą naudotis Onprint.lt teikiamomis paslaugomis, jei:

9. Kokia nuolaidą Jums atrodo patraukliausiai, neatsižvelgiant į jos dydį?

10. Jūsų lytis

11. Koks Jūsų amžius?

12. Jūsų išsilavinimas:

Kitas variantas

  1. magistras
  2. Magistras

13. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Kitas variantas

  1. Tarnautojas
  2. Dirbantis studentas

14. Jūsų pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą