Vartotojų poreikių tyrimas

 

 

Gerbiamas respondente, esu Kauno kolegijos Verslo vadybos fakulteto Prekybos vadybos studentas. Ruošiu baigiamąjį darbą pardavimų skatinimo tema, todėl atlieku UAB ,,Lankava“ vartotojų poreikių tyrimą. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti klientų poreikius ir pardavimo skatinimo priemonių efektyvumą. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai lankotės parduotuvėje ,,Lankava“?

Iš kokio skyriaus paskutinį kartą pirkote?

Ką pirkote? Jei nepirkote, tai kodėl?

Kokia parduotuvės siūloma paslauga esate pasinaudojęs?

Įvertinkite aptarnavimą nuo 1 iki 10 balų.

Ar naudojatės ,,Lankavos“ lojalumo programa - nuolaidų kortele?

Kokių dar savybių tikitės iš lojalumo programos?

Ar ,,Lankavos“ lankstinuke siūlomos nuolaidos daro įtaką jūsų pirkimo sprendimui?

Siūlomos nuolaidos jums.

Įvertinkite taikomas pardavimo skatinimo priemones nuo 1 iki 5 balų.

12345
Prekių pristatymas/demonstravimas
Nuolaidos/akcijos
Lojalumo programa
E-parduotuvė
Verslo mugė

Ką dar norėtumėte matyti parduotuvėje ,,Lankava“?

Jūsų vidutinės pajamos?

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?