Vartotojų poreikių tyrimas
Gerbiamas respondente, esu Kauno kolegijos Verslo vadybos fakulteto Prekybos vadybos studentas. Ruošiu baigiamąjį darbą pardavimų skatinimo tema, todėl atlieku UAB ,,Lankava“ vartotojų poreikių tyrimą. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti klientų poreikius ir pardavimo skatinimo priemonių efektyvumą. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas.
Kaip dažnai lankotės parduotuvėje ,,Lankava“?
Iš kokio skyriaus paskutinį kartą pirkote?
Ką pirkote? Jei nepirkote, tai kodėl?
- Zemes tvirtimo detaliu varztu
- Trasas, chemines augalu apsaugos priemones
- Nepirkau, nes nesilankau šitoje parduotuvėje.
- Tapetus
- Pirmą kartą girdžiu apie tokią parduotuvę.
- elektros lemputes
- nes man nieko is ten nereikia
- Nes nesilankau
- Pniaumatinio plaktuko viniu 5000vnt
- nes nesilankiau
Kokia parduotuvės siūloma paslauga esate pasinaudojęs?
Įvertinkite aptarnavimą nuo 1 iki 10 balų.
- 8
- 7
- 10
- 8
- 9
- 8
- Negaliu vertinti
- 6
- 10
- 9
Ar naudojatės ,,Lankavos“ lojalumo programa - nuolaidų kortele?
Kokių dar savybių tikitės iš lojalumo programos?
Kitas variantas
- Tai turėtų spręsti žmonės, kurie lankosi toje parduotuvėję.
- didesnių nuolaidų
- jokių
- Neįdomi parduotuvė.
- vfd
Ar ,,Lankavos“ lankstinuke siūlomos nuolaidos daro įtaką jūsų pirkimo sprendimui?
Siūlomos nuolaidos jums.
Kitas variantas
- Neįdomios
Įvertinkite taikomas pardavimo skatinimo priemones nuo 1 iki 5 balų.
Ką dar norėtumėte matyti parduotuvėje ,,Lankava“?
Kitas variantas
- nieko
- fv