Vartotojų pasitenkinimo tyrimas naudojantis bibliotekos paslaugomis

 

Gerb. respondente,
 

Mykolo Romerio universiteto Strateginio organizacijų valdymo magistrantūros studentė tiria vartotojų pasitenkinimą bibliotekos paslaugomis, pradėjus naudotiknygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginį Utenos A.ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje.

Anketa yra skirta Utenos A.ir M. Miškinių viešosios bibliotekos nuolatiniams lankytojams ir svečiams, ji anonimiška ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik mokslinei analizei kartu su kitų respondentų atsakymais.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Su kuo Jums asocijuojasi biblioteka?

2. Kuris teiginys iš išvardintų teiginių porų, Jūsų manymu, labiau tinka bibliotekai, kaip tokiai įstaigai, apskritai? Kiekvienoje eilutėje po 1 atsakymą.

SutinkuIš dalies sutinkuIš dalies nesutinkuNesutinku
1. Biblioteka yra populiari vieta leisti laiką
2. Biblioteka yra šiuolaikiška
3. Biblioteka yra vieta bendrauti su kitais žmonėmis
4. Biblioteka yra aprūpinta naujausia įranga
5. Bibliotekoje yra smagu leisti laiką
6. Bibliotekoje yra nuolat diegiamos naujovės
7. Bibliotekoje yra jauki atmosfera
8. Biblioteka labiau skirta jaunimui
9. Bibliotekininkai yra paslaugūs ir naudingi pagalbininkai lankytojui
10. Bibliotekininkai yra linksmi ir mandagūs
11. Bibliotekos teikia daug įvairių paslaugų

3. Kaip dažnai lankotės Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje?

4. Kokiomis Utenos A. ir M. Miškinių viešosios bibliotekos paslaugomis esate naudojęsi?

taipne
1. Galimybė skolintis knygas į namus
2. Galimybė naudotis tarpbibliotekinį abonementą
3. Galimybė naudotis internetu
4. Galimybė gauti informaciją, atsakymus į užklausas, konsultacijas
5. Galimybė klausyti garso įrašų
6. Galimybė peržiūrėti video medžiagą
7. Galimybė skaityti periodinę spaudą
8. Galimybė naudotis informacijos duomenų bazėmis internete
9. Galimybė žaisti kompiuterinius žaidimus
10. Galimybė gauti pagalbą, konsultacijas ir mokymus ieškantiems informacijos
11. Galimybė kopijuoti, skenuoti, spausdinti, įrašyti informaciją į kompaktinius diskus, įrišti dokumentus
12. Galimybė naudotis elektroninėmis paslaugomis (elektroninis katalogas, knygų rezervavimas, duomenų bazės)
13. Kita

4.1. Jeigu 4 klausime pažymėjote atsakymą "kita", įrašykite kokiomis paslaugomis dar esate naudojęsi:

5. Ar, Jūsų nuomone, nepriklausomai nuo to, kaip dažnai lankotės bibliotekoje, pablogėjo, nepakito ar pagerėjo Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje teikiamos paslaugos?

pablogėjonepakitopagerėjo
1. Knygų asortimento atnaujinimas
2. Kitokių leidinių įvairovė (CD, DVD) įvairovė
3. Periodinės spaudos įvairovė
4. Duomenų bazių įvairovė
5. Organizuojamų renginių (parodos, mokymai) įvairovė
6. Organizuojamų renginių (parodos, mokymai) kokybė
7. Informacinių technologijų gausa
8. Informacinių technologijų kokybė
9. Programinės įrangos gausa
10. Programinės įrangos kokybė
11. Galimybė gauti patarimą ar pagalbą naudojantis kompiuteriu ar internetu iš darbuotojų
12. Bandra atmosfera
13. Kita

6. Ar esate girdėję apie Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje veikiantį knygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginį?

7. Ar esate naudojęsi knygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginiu bibliotekoje?

7.1. Jeigu į 7 klausimą atsakėte "ne", parašykite kodėl ir pereikite prie 13 klausimo:

8. Skolindamiesi knygas iš bibliotekos dažniausiai naudojatės:

taipne
1. Visada naudojuosi knygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginiu
2. Naudojuosi tik bibliotekininko paslaugomis
3. Naudojuosi ir savitarnos įrenginiu ir bibliotekininko paslaugomis

9. Su kokiais knygų išdavimo – grąžinimo savitarnos įrenginio trūkumais susiduriate?

taipne
1. Neturiu įgūdžių reikalingų šiai paslaugai
2. Technikos veikimo trikdžiai
3. Laukimas eilėje
4. Jaučiamas bendravimo su žmogumi stygius
5. Kita

9.1 Jeigu į 9 klausime pažymėjote atsakymą "Kita", parašykite trūkumus su kuriais susiduriate:

10. Kaip vertinate bibliotekos darbuotojų indėlį, sprendžiant problemas, atsiradusias naudojantis savitarnos įrenginiu?

11. Ar pajutote knygų skolinimosi paslaugos kokybės pagerėjimą, atsiradus knygų išdavimo – grąžinimo savitarnos įrenginiui?

11.1. Jeigu 11 klausime atsakėte "taip", nurodykite, kaip pasikeitė knygų skolinimo paslaugos kokybė:

12. Ar bibliotekos darbuotojai domėjosi jūsų nuomone, apie savitarnos įrenginio kokybę ir naudą?

12.1. Jeigu 12 klausime atsakėte "taip", parašykite, ar po to pajutote šios paslaugos kokybės pagerėjimą:

13. Ar naujų technologijų diegimas daro biblioteką patrauklesnę vartotojui?

14. Ar ateityje lankytumėtės bibliotekoje, jei nebūtų teikiamos tiesioginio aptarnavimo paslaugos?

15. Trumpai apibūdinkite biblioteką, kokioje norėtumėte lankytis ateityje:

16. Jūsų amžius:

17. Respondento lytis:

18. Gyvenamoji vieta:

19. Išsilavinimas:

20. Užsiėmimas: