Vartotojų pasitenkinimo tyrimas naudojantis bibliotekos paslaugomis

 

Gerb. respondente,
 

Mykolo Romerio universiteto Strateginio organizacijų valdymo magistrantūros studentė tiria vartotojų pasitenkinimą bibliotekos paslaugomis, pradėjus naudotiknygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginį Utenos A.ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje.

Anketa yra skirta Utenos A.ir M. Miškinių viešosios bibliotekos nuolatiniams lankytojams ir svečiams, ji anonimiška ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik mokslinei analizei kartu su kitų respondentų atsakymais.

1. Su kuo Jums asocijuojasi biblioteka?

  1. Su knygom
  2. knygos
  3. Su mokykla
  4. Su švietimu
  5. Su laisvalaikiu.
  6. su tobulėjimu, mėgstamiausiomis knygomis ir ramia aplinka
  7. su mokslais
  8. Su knygom
  9. Su knygom
  10. Su knygomis.
…Daugiau…

2. Kuris teiginys iš išvardintų teiginių porų, Jūsų manymu, labiau tinka bibliotekai, kaip tokiai įstaigai, apskritai? Kiekvienoje eilutėje po 1 atsakymą.

3. Kaip dažnai lankotės Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje?

4. Kokiomis Utenos A. ir M. Miškinių viešosios bibliotekos paslaugomis esate naudojęsi?

4.1. Jeigu 4 klausime pažymėjote atsakymą "kita", įrašykite kokiomis paslaugomis dar esate naudojęsi:

  1. dalyvavau knygos pristatyme
  2. esu žiūrėjus filmus bibliotekoje
  3. dalyvauti renginiuose
  4. Dalyvavau organizuotuose renginiuose.

5. Ar, Jūsų nuomone, nepriklausomai nuo to, kaip dažnai lankotės bibliotekoje, pablogėjo, nepakito ar pagerėjo Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje teikiamos paslaugos?

6. Ar esate girdėję apie Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje veikiantį knygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginį?

7. Ar esate naudojęsi knygų išdavimo - grąžinimo savitarnos įrenginiu bibliotekoje?

7.1. Jeigu į 7 klausimą atsakėte "ne", parašykite kodėl ir pereikite prie 13 klausimo:

  1. būtų reikėję prašyti pagalbos
  2. nesinaudoju naujausiomis technikomis
  3. maloniau kai aptarnauja bibliotekininkai
  4. nes yra pakankamai aptarnaujančių darbuotojų
  5. nemanau, kad yra būtina juo naudotis
  6. sudėtingiau, negu painaudoti bibliotekininko paslauga
  7. niekas nepasiule
  8. darbuotojos mane aptarnauja
  9. nes man tai netinka
  10. Nesilankau bibliotekoje

8. Skolindamiesi knygas iš bibliotekos dažniausiai naudojatės:

9. Su kokiais knygų išdavimo – grąžinimo savitarnos įrenginio trūkumais susiduriate?

9.1 Jeigu į 9 klausime pažymėjote atsakymą "Kita", parašykite trūkumus su kuriais susiduriate:

    10. Kaip vertinate bibliotekos darbuotojų indėlį, sprendžiant problemas, atsiradusias naudojantis savitarnos įrenginiu?

    11. Ar pajutote knygų skolinimosi paslaugos kokybės pagerėjimą, atsiradus knygų išdavimo – grąžinimo savitarnos įrenginiui?

    11.1. Jeigu 11 klausime atsakėte "taip", nurodykite, kaip pasikeitė knygų skolinimo paslaugos kokybė:

    1. mažesnės eilės
    2. Kartais greičiau atliekamos paslaugos
    3. greičiau, paprasčiau
    4. Neatitinka poreikių, nes tenka laukti pageidaujamos spaudinio ar žiniasklaidos skaitymui - eilės.
    5. knygos, kurių negalima būdavo pasiimti dabar įmanoma.
    6. pagreitėjo
    7. nebereikia laukti; įdomu
    8. paprasčiau pasiimti ir grąžinti knygas
    9. Kartais trumpiau užtrunka, pasiimti ar grąžinti knygas.
    10. greičiau, nereikia laukti eilėse
    …Daugiau…

    12. Ar bibliotekos darbuotojai domėjosi jūsų nuomone, apie savitarnos įrenginio kokybę ir naudą?

    12.1. Jeigu 12 klausime atsakėte "taip", parašykite, ar po to pajutote šios paslaugos kokybės pagerėjimą:

    1. Kokybė pagerėjo
    2. a) paaiškina, kiek reikės laukti; b) stengiasi mano poreikius patenkinti.
    3. pajutau

    13. Ar naujų technologijų diegimas daro biblioteką patrauklesnę vartotojui?

    14. Ar ateityje lankytumėtės bibliotekoje, jei nebūtų teikiamos tiesioginio aptarnavimo paslaugos?

    15. Trumpai apibūdinkite biblioteką, kokioje norėtumėte lankytis ateityje:

    1. Tokia, kokia yra dabar
    2. Man patinka dabartinė biblioteka
    3. bibliotekoje lankausi retai, tai bibliotekų teikiamos paslaugos mane tenkina
    4. visuomeniška, skatinanti moralę ir tobulėjimą
    5. daug renginių, įdomių knygų
    6. Bibliotekoje galėtų būti geresnė atmosfera, skambėti rami muzika.
    7. Dar modernesnė.
    8. Progresuojant įvairioms technologijoms žinioms, platėjant literatūriniam akiračiui, lauksime ir bibliotekoje pakitimų, neatsiliekant nuo keliamų reikalavimų. Linkiu sekmės!
    9. Šiaip manau tokia turėtų būti tokia yra, aišku tobulinant technologijas
    10. moderni, informatyvi įstaiga
    …Daugiau…

    16. Jūsų amžius:

    1. 66
    2. 53
    3. 63
    4. 55
    5. 28
    6. 23
    7. 19
    8. 53
    9. 40
    10. 34
    …Daugiau…

    17. Respondento lytis:

    18. Gyvenamoji vieta:

    19. Išsilavinimas:

    20. Užsiėmimas:

    Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą