Vartotojų pasitenkinimas mobiliojo ryšio operatoriais

Kita ( įrašykite)

  1. blogas ryšys, nededa esminių pastangų, kad išlaikyti klinentą - turėdami pilną informaciją apie pokalbių trukmę ir spektrą nepasiūlo konkrečiam vartotojui jam pigiausio plano
  2. buvau is pradziu bitej(pries 10 metu),bet poto mobilus rysys nebuvo toks butinas,tai atsusakiau.kai atsirado butinybe,omnitel buvo sudare sutarti su darboviete,tai ir pasirasiau su omnitel
  3. tiesiog neperejau
  4. Ištekėjau už vyro, dirbančio Omnitel firmoje
  5. nebeveikė SIM kortelė lengviau buvo pasikeisti į kitą
  6. pakeitus darba keitesi ir operatorius
  7. Paprasciausiai vaikscioti patinka
  8. Nėra reikalo
  9. Taip, del nemokamu sms'u
  10. moka darbdavys
  11. Ne
  12. Numeri pasilieku vieuonet ta pati, jei operatoriu keiciu, tai tik del darbdaviu pageidavimo.
  13. patinka esamo operatoriaus klientu aptarnavimo kokybe, paslaugu paketas
  14. Perėjau, įsigydamas kitą telefono aparatą
  15. buvo panaikintas mano turimas planas, o naujo panašaus plano nepasiūlė
  16. nes uz taskus galejau nusipirkti gera telefona todel turejau tapti abonentu
  17. Darbovieteje naudojamos kito operatoriaus paslaugos
  18. Naudojuosi 2 sim kortelemis skirtingų paslaugų tiekėjų.Tai mane tenkina.
  19. Darbdavys dave mob tel, tad tada jau nesvarbu koks rysio tiekejas.
  20. Esu konservatorius, nors ir siutina tik naujokams daromos nuolaidos ir jokio skatinimo pastovumo
  21. Tel. apmoka darbas
  22. ne, nes nesidomejau kitais pasiulymais, lengviau pasilikti ten kur esi, o keiciant reik laiko...
  23. neturiu laiko dometis
  24. perejau is Omnitel i Tele2, kai tik atsirado ir siule nemokamus sms.
  25. neperejau
  26. Darbovietė migravo