Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

Gerbiamas respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie reklamos priemonių internete efektyvumą.

Gauti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Garantuoju visišką Jūsų konfidencialumą ir anonimiškumą.

       Kiekvienas Jūsų atsakymas bus labai naudingas ir reikalingas tolesniam mano tyrimui.

 

 

Pic
5. Jūsų nuomonė, kur labiausiai pastebima reklamuojama paslauga?
Visos įvardintos priemonės yra efektyvios,jei tavo siūloma paslauga/prekė pasiekia savo tikslinę auditoriją
televizijoje ir internete
televizoje ir internete
internetas ir televizija
internetas ir televizija
visur atkreipiu demesi i reklama
Televizijoje ir internete
Mano nuomone, labiausiai pastebima lauko reklama, bet reklamos priemonės veiksmingumas priklauso nuo vartotojų grupės, kuriai skirta reklama. Pavyzdžiui, jei tikslinė rinka yra vyresnio amžiaus žmonės, tai veiksmingiausia yra televizijos arba radijo reklama. Tuo tarpu jaunimą lengviau paveikti internetine reklama.
Televizijoje ir intrernete
Reklamos pilna ant kiekvieno kampo, o ji pastebima kiekvienam žmogui skirtingai, priklausomai nuo jo darbo, veiklos ir pomėgių. Pastebima ji visuose išvardytuose šaltiniuose, tai galbūt reikėtų formuluoti klausimą, kuri iš reklamos rūšių efektyviausia...
Televizijoje ir internete