Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

Gerbiamas respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie reklamos priemonių internete efektyvumą.

Gauti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Garantuoju visišką Jūsų konfidencialumą ir anonimiškumą.

       Kiekvienas Jūsų atsakymas bus labai naudingas ir reikalingas tolesniam mano tyrimui.

 

 

Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

1. Kaip dažnai naudojatės internetu?

2. Internetą dažniausiai naudojate:

Kita

  1. viskam
  2. Mokslams ir bendravimui su kitais
  3. viskam
  4. bendravimui su kitais ir pramogoms
  5. Interneta naudoju viskam
  6. praktiskai viskam naudoju interneta
  7. Maždaug vienodai ir mokslams, ir pramogoms.
  8. Visoms išvardytoms
  9. Viskam
  10. Mokslams ir bendravimui su kitais
…Daugiau…

3. Kada Jūs ieškote dominančios informacijos internete?

4. Jūsų nuomonė apie skirtingų reklamos priemonių poveikį?

5. Jūsų nuomonė, kur labiausiai pastebima reklamuojama paslauga?

Kita

  1. Visos įvardintos priemonės yra efektyvios,jei tavo siūloma paslauga/prekė pasiekia savo tikslinę auditoriją
  2. televizijoje ir internete
  3. televizoje ir internete
  4. internetas ir televizija
  5. internetas ir televizija
  6. visur atkreipiu demesi i reklama
  7. Televizijoje ir internete
  8. Mano nuomone, labiausiai pastebima lauko reklama, bet reklamos priemonės veiksmingumas priklauso nuo vartotojų grupės, kuriai skirta reklama. Pavyzdžiui, jei tikslinė rinka yra vyresnio amžiaus žmonės, tai veiksmingiausia yra televizijos arba radijo reklama. Tuo tarpu jaunimą lengviau paveikti internetine reklama.
  9. Televizijoje ir intrernete
  10. Reklamos pilna ant kiekvieno kampo, o ji pastebima kiekvienam žmogui skirtingai, priklausomai nuo jo darbo, veiklos ir pomėgių. Pastebima ji visuose išvardytuose šaltiniuose, tai galbūt reikėtų formuluoti klausimą, kuri iš reklamos rūšių efektyviausia...
…Daugiau…

6. Kaip dažnai spaudžiate ant internetinės reklamos nuorodos?

7. Kas dažniausiai patraukia Jūsų dėmesį internetinėje reklamoje? (pažymėkite tinkamus atsakymus)

Kita

  1. niekas
  2. Prekių nuolaidos

8. Ką darote kai gaunate reklaminį elektroninį laišką (angl. "spam")?

9. Jums reklama internete: (pažymėkite tinkamus atsakymus)

10. Ar reklama internete turi įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti tam tikrą paslaugą?

11. Jūsų nuomonė, efektyviausia reklamos priemonė internete:

Kita (kitos Jūsų žinomos reklamos internete priemonės)

  1. Visiškai nekreipiu dėmesio į internetines reklamas

12. Kokia, Jūsų manymų, reklama internete labiausiai patraukia dėmesį? (pažymėkite tinkamus atsakymus)

Kita

  1. jokia reklama nedaro itakos

13. Kas labiausiai Jus erzina internetinėje reklamoje? (pažymėkite tinkamus variantus)

Kita

  1. nematau reklamos

14. Ar naudojate internetinės reklamos blokavimo priemones?

15. Ar norėtumėte, kad internetiniuose puslapiuose nebūtų reklamos?

16. Jūsų lytis?

17. Jūsų amžius?

18. Jūsų socialinė padėtis?

19. Jūsų dabartinė gyvenvietė?

Kita

  1. miestas
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą