Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

Gerbiamas respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie reklamos priemonių internete efektyvumą.

Gauti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Garantuoju visišką Jūsų konfidencialumą ir anonimiškumą.

       Kiekvienas Jūsų atsakymas bus labai naudingas ir reikalingas tolesniam mano tyrimui.

 

 

Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai naudojatės internetu?

2. Internetą dažniausiai naudojate:

3. Kada Jūs ieškote dominančios informacijos internete?

4. Jūsų nuomonė apie skirtingų reklamos priemonių poveikį?

PatinkaErzina/piktinaRandu daug aktualios informacijosVeiksminga priemonė reklamuotisNekreipiu dėmesio
Televizijos reklama
Internetinė reklama
Reklama spaudoje
Paštu gaunama reklama
Lauko reklama
Reklama parodose ar mugėse

5. Jūsų nuomonė, kur labiausiai pastebima reklamuojama paslauga?

6. Kaip dažnai spaudžiate ant internetinės reklamos nuorodos?

7. Kas dažniausiai patraukia Jūsų dėmesį internetinėje reklamoje? (pažymėkite tinkamus atsakymus)

8. Ką darote kai gaunate reklaminį elektroninį laišką (angl. "spam")?

9. Jums reklama internete: (pažymėkite tinkamus atsakymus)

10. Ar reklama internete turi įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti tam tikrą paslaugą?

11. Jūsų nuomonė, efektyviausia reklamos priemonė internete:

12. Kokia, Jūsų manymų, reklama internete labiausiai patraukia dėmesį? (pažymėkite tinkamus atsakymus)

13. Kas labiausiai Jus erzina internetinėje reklamoje? (pažymėkite tinkamus variantus)

14. Ar naudojate internetinės reklamos blokavimo priemones?

15. Ar norėtumėte, kad internetiniuose puslapiuose nebūtų reklamos?

16. Jūsų lytis?

17. Jūsų amžius?

18. Jūsų socialinė padėtis?

19. Jūsų dabartinė gyvenvietė?