Vartotojų lojalumo veiksniai elektroninėse parduotuvėse

Gerbiami Respondentai,

Mes kviečiame jus sudalyvauti šioje anketoje, kurios tikslas – išsiaiškinti priežastis, lemiančias vartotojų lojalumą elektroninėse parduotuvėse. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, kad galėtume geriau suprasti, kokie aspektai yra svarbiausi grįžtant į tą pačią internetinę parduotuvę ir kas gali atbaidyti vartotojus nuo lojalumo.

Tai gali užtrukti tik kelias minutes.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokio amžiaus esate? ✪

Kaip dažnai grįžtate į tą pačią elektroninę parduotuvę apsipirkti? ✪

Kokie veiksniai Jus labiausiai paskatina sugrįžti į tą pačią elektroninę parduotuvę? (Pažymėkite tris svarbiausius) ✪

Kiek svarbus Jums yra greitas ir patikimas prekių pristatymas? ✪

Kaip vertinate lojalumo programas (nuolaidas, taškus, specialius pasiūlymus) kaip priežastį sugrįžti? ✪

Kokių funkcijų ar paslaugų trūkumas dažniausiai atbaido Jus nuo lojalumo konkrečiai elektroninei parduotuvei? (Galimi keli pasirinkimai) ✪

Kaip manote, ką elektroninė parduotuvė turėtų daryti, kad išlaikytų Jūsų lojalumą?

Dėkojame už Jūsų laiką ir atsakymus! :)