Vartotojų lojalumo veiksniai elektroninėse parduotuvėse

Gerbiami Respondentai,

Mes kviečiame jus sudalyvauti šioje anketoje, kurios tikslas – išsiaiškinti priežastis, lemiančias vartotojų lojalumą elektroninėse parduotuvėse. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, kad galėtume geriau suprasti, kokie aspektai yra svarbiausi grįžtant į tą pačią internetinę parduotuvę ir kas gali atbaidyti vartotojus nuo lojalumo.

Tai gali užtrukti tik kelias minutes.

Kokio amžiaus esate?

Kaip dažnai grįžtate į tą pačią elektroninę parduotuvę apsipirkti?

Kokie veiksniai Jus labiausiai paskatina sugrįžti į tą pačią elektroninę parduotuvę? (Pažymėkite tris svarbiausius)

Kita

  1. Vienintelis dalykas yra tai,kjad kitur nėra reikalingų daiktų.

Kiek svarbus Jums yra greitas ir patikimas prekių pristatymas?

Kaip vertinate lojalumo programas (nuolaidas, taškus, specialius pasiūlymus) kaip priežastį sugrįžti?

Kokių funkcijų ar paslaugų trūkumas dažniausiai atbaido Jus nuo lojalumo konkrečiai elektroninei parduotuvei? (Galimi keli pasirinkimai)

Kita

  1. Jeigu yra galimybė mokėti grynaisiais, tuomet galima užsimerkti į minimalius trūkumus.

Kaip manote, ką elektroninė parduotuvė turėtų daryti, kad išlaikytų Jūsų lojalumą?

  1. Mažinti kainas, turėti daugiau prekių pasirinkimų, galbūt pranešti apie akcijas el. paštu.
  2. Gerai ir kokybiškai aptarnauti.
  3. Grynieji. Vienareikšmiškai.
  4. Išlaikyti gerą aptarnavimo kokybę ir skatinti lojalumą (taškai, nuolaidos ir t.t).
  5. Būti dėmesinga klientui, operatyviai vykdyti kliento užsakymą, atsižvelgti į kliento skundus, operatyviai taisyti klaidas.
  6. Gaminti kokybiškas prekes.
  7. Suteikti papildomas nuolaidas ar išskirtinius pasiūlymus. Į supakuotą siuntą įdėti dovanėlę.
  8. Kas kažkiek laiko duoti personalizuotas nuolaidas klientams
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą