VARTOTOJŲ LOJALUMO SKATINIMO BUITINĖS TECHNIKOS IR ELEKTRONIKOS PREKYBOS TINKLE ,,TOPO CENTAS“ TYRIMO ANKETINĖ APKLAUSA
Gerb. Respondente,
Esame Marijampolės kolegijos Transporto logistikos technologijų (gretutinė kryptis – vadyba) studijų programos II kurso studentai.
Tyrimo tikslas: Analizuoti vartotojų lojalumo skatinimą buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinkle ,,Topo centras“. Prašome atidžiai perskaityti žemiau išvardintus klausimus ir į juos atsakyti. Jūsų manymu geriausiai tinkantį atsakymo variantą pažymėkite X arba įrašykite tam skirtose vietoje savo atsakymą. Apklausa yra anonimiška. Išanksto dėkojam už pateiktus atsakymus.
1. Ar apsiperkate prekybos tinkle ,,Topo centas“?
2. Kaip dažnai apsiperkate prekybos tinkle ,,Topo centras“?
3. Kas lemia Jūsų pasirinkimą pakartotinai pirkti prekybos tinkle ,,Topo centras‘‘?
Kita
- Mėgstu gerti kavą iš kavos aparato , todėl tik čia randu geriausias kainas kavos kapsulėms.
- Gaunu asmeninius pasiūlymus elektroniniu paštu, kurie vilioja čia apsilankyti.