VARTOTOJŲ LOJALUMO SKATINIMO BUITINĖS TECHNIKOS IR ELEKTRONIKOS PREKYBOS TINKLE ,,TOPO CENTAS“ TYRIMO ANKETINĖ APKLAUSA

Gerb. Respondente,

Esame Marijampolės kolegijos Transporto logistikos technologijų (gretutinė kryptis – vadyba) studijų programos II kurso studentai.

Tyrimo tikslas: Analizuoti vartotojų lojalumo skatinimą buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinkle ,,Topo centras“. Prašome atidžiai perskaityti žemiau išvardintus klausimus ir į juos atsakyti. Jūsų manymu geriausiai tinkantį atsakymo variantą pažymėkite X arba įrašykite tam skirtose vietoje savo atsakymą. Apklausa yra anonimiška. Išanksto dėkojam už pateiktus atsakymus.

1. Ar apsiperkate prekybos tinkle ,,Topo centas“?

2. Kaip dažnai apsiperkate prekybos tinkle ,,Topo centras“?

3. Kas lemia Jūsų pasirinkimą pakartotinai pirkti prekybos tinkle ,,Topo centras‘‘?

Kita

    …Daugiau…

    4. Ar Jūs dažniau lankytumėtės prekybos tinkle „Topo centras“, jei gautumėte šias naudas:

    5. Kuris teiginys skatina pirkėjus tapti lojaliais?

    6. Ar rekomenduotumėte artimiesiems, draugams ir pažįstamiems apsipirkti buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinkle ,,Topo centras“

    7. Jūs perkate ,,Topo centas“ parduotuvėse ir naudojatės jos paslaugomis, nes (galite pasirinkti kelis atsakymo variantus):

    8. Jūsų lytis:

    9. Jūsų išsilavinimas?

    10. Jūsų amžius:

    11. Gyvenamoji vieta?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą