VARTOTOJŲ LOJALUMO „ČILI PICA“ ĮMONEI TYRIMAS

Gerb. Respondente, mes, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentai, vykdome tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų požiūrį į restorano tinklo „Čili pica” taikomą lojalumo programą. Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, todėl prašome atsakyti į anketos klausimus (garantuojame anonimiškumą). Anketos pildymo būdas – kiekviename klausime pažymėti po vieną Jums tinkantį atsakymą, jei nėra nurodyta kitaip.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Kaip dažnai Jūs maitinatės ne namuose? ✪

Kokiu paros metu dažniausiai maitinatės ne namuose? ✪

Valgydami ne namie Jūs dažniausiai renkatės (galima žymėti keletą atsakymų) ✪

Su kuo dažniausiai einate maitintis? ✪

Ar Jums svarbios lojalumo programos (nuolaidų kortelės, dovanų čekiai ir kt.)? ✪

Ar taikomos lojalumo programos daro įtaką Jūsų pasirinkimui? ✪

Kaip dažnai valgote „Čili“ restorane? ✪

Kodėl renkatės „Čili“ restoranų tinklą (galite pasirinkti keletą variantų)? ✪