VARTOTOJŲ LOJALUMO „ČILI PICA“ ĮMONEI TYRIMAS

Gerb. Respondente, mes, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentai, vykdome tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų požiūrį į restorano tinklo „Čili pica” taikomą lojalumo programą. Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, todėl prašome atsakyti į anketos klausimus (garantuojame anonimiškumą). Anketos pildymo būdas – kiekviename klausime pažymėti po vieną Jums tinkantį atsakymą, jei nėra nurodyta kitaip.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Kaip dažnai Jūs maitinatės ne namuose?

Kokiu paros metu dažniausiai maitinatės ne namuose?

Valgydami ne namie Jūs dažniausiai renkatės (galima žymėti keletą atsakymų)

Su kuo dažniausiai einate maitintis?

Ar Jums svarbios lojalumo programos (nuolaidų kortelės, dovanų čekiai ir kt.)?

Ar taikomos lojalumo programos daro įtaką Jūsų pasirinkimui?

Kaip dažnai valgote „Čili“ restorane?

Kodėl renkatės „Čili“ restoranų tinklą (galite pasirinkti keletą variantų)?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą