Vartotojų lojalumas prekės ženklui: Lietuvoje veikiančių telekomunikacijų bendrovių pavyzdžiu

Šiaulių Universiteto studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas įvertinti vartotojų lojalumą mobilaus ryšio operatoriams. Šio tyrimo rezultatų anonimiškumas yra garantuojamas. Pateikiama anketa yra baigiamojo baklauro darbo dalis. Prašau pažymėkite Jums priimtiniausią atsakymo variantą arba įvertinkite pateiktą teiginį.  Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Jūsų lytis?

Jūsų amžius ?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų užimtumo statusas?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Pasirinkite kokio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės.(Žemiau pateikti klausimai, išskyrus sekantį klausimą, bus apie Jūsų pasirinktą operatorių)

    Ar taip pat naudojatės ir kitų mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis?

    Kiek laiko naudojatės šio operatoriaus paslaugomis?

    Kaip vertintumėte savo pasitenkinimą pasirinktu operatoriumi ?

    Kokia tikimybė nuo 1 iki 10 ( Kai 1 yra mažai tikėtina...10 labai tikėtina), kad rekomenduotumėte savo pasirinktą operatorių kitiems ?

    Kiek kartų per paskutinius 5 metus keitėte operatorių?

    Galvodami apie Jūsų pasirinktą mobiliojo ryšio operatorių atsakykite į žemiau pateiktus teiginius:

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą