Vartotojų lojalumas "Maxima" prekės ženklui

Gerb. Respondente,

Nuoširdžiai prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti vartotojų lojalumą UAB „Maxima” prekės ženklui.

Ši anketa yra anoniminė. Gauti atsakymai bus naudojami tik mokslinio darbo tyrimo tikslams.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kuriame prekybos centre apsiperkate dažniausiai?

Kaip dažnai perkate MAXIMA prekybos centre?

Ar naudojatės MAXIMOS AČIŪ kortele?

Įvertinkite, kiek Jums svarbus kiekvienas teiginys, renkantis prekybos centrą?

Labai svarbuSvarbuNei svarbu, nei nesvarbuNesvarbuVisiškai nesvarbu
Patrauklios kainos
Platus prekių asortimentas
Patogi vieta
Dažnai vykdomos akcijos, išpardavimai
Prekybos centro naudojamos lojalumo priemonės (kortelės, taškai, lipdukai ir t.t.)
Mandagus aptarnaujantis personalas
Draugų, pažįstamų rekomendacijos
Reklama

Ar manote, kad pakanka informacijos apie Maxima vykdomas akcijas, nuolaidas ir pan.? Įvertinkite kiekvieną teiginį

Visiškai pakankaPakanka tik iš daliesNei pakanka, nei nepakankaNepakanka
Prekybos salėje
Internete
Televizijoje
Spaudoje
Lauko stenduose

MAXIMA AČIŪ kortelė Jums (įvertinkite kiekvieną teiginį):

Tikrai TAIPTAIPNei TAIP, nei NENETikrai NE
Puiki galimybė apsipirkti pigiau
Viso labo plastiko gabalėlis piniginėje
Ženkliai sumažina išlaidas, nes galite kaupti pinigus ir vėliau jais atsiskaityti
Leidžia jausti, kad esate svarbus klientas

Kas pakatino įsigyti MAXIMA Ačiū kortelę?

Jei rekomenduotumėte savo giminaičiams, draugams ar kolegoms MAXIMA prekybos centrą, pažymėkite, kiek teigiami būtų Jūsų atsiliepimai?

Jūsų lytis

10. Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Šiuo metu Jūs esate:

Vidutinės Jūsų mėnesio pajamos: