VARTOTOJŲ LOJALUMĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI (AB "TELIA LIETUVA" ATVEJO ANALIZĖ)

Gerb. Respondente,

Vilniaus universiteto studentas  ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto studentas Justinas Vyšniauskas vykdo tyrimą „Vartotojų lojalumą lemiantys veiksniai (UAB "Telia" atvejo analizė). Prašau atvirai ir nuoširdžiai atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Pasirinktą atsakymo variantą apibraukite atitinkamame langelyje. Anketa yra anoniminė, duomenys bus apibendrinti ir panaudoti mokslo tikslams bei paslaugų kokybei ir telekomunikacijos sektorių gerinti.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Individualios Jūsų pajamos po mokesčių:.

4. Ką šiuo metu veikiate?

5. Jūsų išsilavinimas:

6. Kiek laiko Jūs esate UAB “Telia” klientas?

7. Kokie veiksniai lemia vartotojų lojalumą?

8. Įvertinkite UAB „Telia“ paslaugų kokybę:

9. Kokie kainodaros veiksniai yra Jums svarbūs naudojantis UAB „Telia“ paslaugomis?

10. Kokie veiksniai įtakoja UAB „Telia“ įmonės įvaizdį?

11. Kokie veiksniai turi įtakos klientų pasitenkinimui naudojantis UAB “Telia” paslaugomis?

12. Įvertinkite savo pasitenkinimą naudojantis UAB “Telia” paslaugomis?

13. Įvertinkite savo patirtį naudojantis UAB „Telia“ įmonės paslaugomis?

14. Kokie veiksmai stiprintų UAB „Telia“ klientų lojalumą?

Susikurti savo anketą