UserJWolf
Vieša
Pranešti

VARTOTOJŲ LOJALUMĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI (AB "TELIA LIETUVA" ATVEJO ANALIZĖ)

Gerb. Respondente,

Vilniaus universiteto studentas  ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto studentas Justinas Vyšniauskas vykdo tyrimą „Vartotojų lojalumą lemiantys veiksniai (UAB "Telia" atvejo analizė). Prašau atvirai ir nuoširdžiai atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Pasirinktą atsakymo variantą apibraukite atitinkamame langelyje. Anketa yra anoniminė, duomenys bus apibendrinti ir panaudoti mokslo tikslams bei paslaugų kokybei ir telekomunikacijos sektorių gerinti.

1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius:
3. Individualios Jūsų pajamos po mokesčių:.
4. Ką šiuo metu veikiate?
5. Jūsų išsilavinimas:
6. Kiek laiko Jūs esate UAB “Telia” klientas?
7. Kokie veiksniai lemia vartotojų lojalumą?
8. Įvertinkite UAB „Telia“ paslaugų kokybę:
9. Kokie kainodaros veiksniai yra Jums svarbūs naudojantis UAB „Telia“ paslaugomis?
10. Kokie veiksniai įtakoja UAB „Telia“ įmonės įvaizdį?
11. Kokie veiksniai turi įtakos klientų pasitenkinimui naudojantis UAB “Telia” paslaugomis?
12. Įvertinkite savo pasitenkinimą naudojantis UAB “Telia” paslaugomis?
13. Įvertinkite savo patirtį naudojantis UAB „Telia“ įmonės paslaugomis?
14. Kokie veiksmai stiprintų UAB „Telia“ klientų lojalumą?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų2140
Atsakymų012

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »