Vartotojų lojalumą elektroninei prekybai lemiantys veiksniai
Gerb. Respondente,
KTU Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto studentas atlieka tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojų lojalumą elektroninei prekybai lemiančius veiksnius.
Prašome pateikti savo nuomonę žemiau pateiktais klausimais / teiginiais. Prie kiekvieno teiginio pateikti atsakymai nuo 1 iki 5, kai „1“ reiškia visišką nesutikimą su teiginiu, o „5“ – visišką sutikimą su teiginiu. Perskaitę teiginius, pažymėkite atsakymo variantą geriausiai atspindintį Jūsų nuomonę.
Anketa anoniminė, todėl tikimės, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus. Iš anksto dėkojame.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami