UserBrigita.Piekute
Results267
Vieša
Pranešti

Vartotojų kuriamo turinio panaudojimas kelionės planavimo procese

Sveiki,

esu LSU Sportinės rekreacijos ir turizmo studijų programos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kuris padės išsiaiškinti, kaip keliautojai panaudoja vartotojų kuriamą turinį kelionės planavimo procese.

Vartotojų kuriamas turinys - tai bet kokios formos turinys, pavyzdžiui, nuotraukos, vaizdo, garso įrašai, tekstas (komentarai, straipsniai ir pan.), kurį vartotojai paskelbė internetinėse platformose. Tai gali būti turinys pateikiamas socialiniuose tinkluose (pvz. Facebook, Instagram, Twitter) ar kitose platformose (pvz. Tripadvisor, Reddit, Youtube).

Ši anketa yra anonimė, todėl Jūsų konfidencialumas yra garantuotas. Per apklausą gauti duomenys bus analizuojami apibendrintai ir naudojami tik moksliniams tikslams.

Kviečiu dalyvauti apklausoje!
Ačiū!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Kiek kartų keliavote per pastaruosius vienerius metus?Privalomas
Kaip dažnai naudojate vartotojų kuriamą turinį planuodami keliones?Privalomas
Kiek tikėtina, kad vartotojų kuriamas turinys padarys įtaką galutiniams sprendimams, susijusiems su kelionėmis?Privalomas
Kiek tikėtina, kad pakeisite jau esamus kelionės planus dėl vartotojų kuriamo turinio įtakos?Privalomas
Įvertinkite pateiktus teiginius, susijusius su vartotojų kuriamu turiniu priimant sprendimus dėl kelioniųPrivalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Naudoju vartotojų kuriamą turinį prieš kelionę, kai jau buvau išsirinkęs, kur noriu keliauti, tačiau ieškau papildomos informacijos apie pasirinktą vietovę.
Naudoju vartotojų kuriamą turinį prieš kelionę, kai ieškau idėjų, kur keliauti.
Naudoju vartotojų kuriamą turinį prieš kelionę, kai turiu kelis pasirinkimus, kur norėčiau vykti, ir bandau sumažinti alternatyvų skaičių.
Naudoju vartotojų kuriamą turinį prieš atlikdamas su kelione susijusius pirkimus, kad įsitikinčiau, ar pasirinkau tinkamai.
Naudoju vartotojų kuriamą turinį kelionės metu, kai bandau rasti informacijos apie konkrečias lankytinas vietas.
Kelionės metu dalinuosi įspūdžiais su kitais keliautojais ar draugais internete.
Naudoju vartotojų kuriamą turinį po kelionės, kad galėčiau palyginti savo ir kitų keliautojų patirtį.
Po kelionės internete dalinuosi savo kelionės patirtimi su kitais keliautojais ar draugais (nuotraukos, komentarai, įvertinimai).
Įvertinkite pateiktus teiginius, susijusius su vartotojų kuriamo turinio patikimumuPrivalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei kitais tradiciniais informacijos šaltiniais.
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei oficialiomis kelionių svetainėmis.
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei turizmo vadybininkais.
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei TIC darbuotojų pateikiama informacija.
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei kelionių organizatorių sudarytais kelionių gidais (angl. guidebooks).
Vartotojų kuriamu turiniu pasitikiu mažiau nei kelionių apžvalgomis, parašytomis profesionalių rašytojų.
Įvertinkite teiginius, susijusius su informacijos turinio svarba priimant sprendimus dėl kelioniųPrivalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Priimant sprendimus yra svarbu matyti tikras keliautojų padarytas nuotraukas (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat ir pan.).
Priimant sprendimus yra svarbu matyti tikrus keliautojų padarytus vaizdo įrašus (Youtube, Facebook, Instagram, Snapchat ir pan.).
Priimant sprendimus yra svarbu nepriklausomų keliautojų apžvalgos su kelionėmis susijusiose svetainėse (Tripadvisor.com, Booking.com, Airbnb.com, Reddit.com/r/travel ir kt.).
Priimant sprendimus yra svarbios apžvalgos, parašytos nepriklausomų keliautojų tinklaraščiuose.
Priimant sprendimus yra svarbi informacija, kuri yra pateikiama oficialiose kelionių svetainėse.
Priimant sprendimus yra svarbi informacija pateikiama turizmo vadybininkų.
Priimant sprendimus yra svarbi informacija pateikiama TIC darbuotojų.
Priimant sprendimus yra svarbi informacija pateikiama kelionių organizatorių sudarytuose kelionių giduose (angl. guidebooks).
Priimant sprendimus yra svarbios apžvalgos, parašytos profesionalių rašytojų.
Įvertinkite teiginius, susijusius su turizmo paslaugų teikėjų galimu vartotojų kuriamo turinio panaudojimuPrivalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Renkantis viešbutį man labiau rūpi vartotojų atsiliepimai, negu paties viešbučio pateiktas aprašymas.
Turizmo paslaugų pardavėjai turėtų reaguoti ir atsakyti į klientų komentarus.
Kreipiu dėmesį į vartotojų kuriamą turinį tik tada, jeigu jis yra teikiamas nepriklausomų keliautojų (t.y. nesidomiu nuomonių formuotojais (angl. influencers)).
Seku kelionių nuomonės formuotojus (angl. travel influencers) įvairiose platformose ar socialiniuose tinkluose (pvz. Instagram, Youtube, Facebook ir pan.).
Kelionių organizatoriai ir kiti turizmo paslaugų teikėjai turėtų investuoti į reklamą per nuomonės formuotojus (angl. influencers).
Trečiųjų šalių kelionių svetainės, tokios kaip Tripadvisor.com, yra patikimiausias šaltinis, ieškant informacijos apie keliones.
Kelionių rekomendacijos iš nepažįstamų žmonių yra naudingos.
Kelionių organizatoriai ir kiti turizmo paslaugų teikėjai turėtų įtraukti vartotojų kuriamą turinį į savo svetaines.
Jūsų išsilavinimas:Privalomas
Jūsų socialinis statusas:Privalomas
Jūsų amžius:Privalomas
Jūsų lytis:Privalomas