Usercaruolle
Privati
Pranešti
Anketa neaktyvi

Vartotojų elgsenos veiksnių poveikis UAB „Megaturas“ paslaugų marketingo kompleksui.

Gerb. Respondentai,

Esu V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos marketingo ir pardavimų vadybos trečiojo kurso studentė. Vartotojų elgsenos veiksnių poveikis paslaugų marketingo kompleksui yra aktualus įmonėms, norint patenkinti vartotojų poreikius ir pritraukti naujų klientų. Todėl šis tyrimas padės išsiaiškinti ko tikisi vartotojai iš paslaugų įmonių ir ką reikėtų tobulinti. Vykdomas tyrimas, kurio tikslas -  išsiaiškinti, vartotojų elgsenos veiksnių poveikį UAB „Megaturas“  paslaugų marketingo kompleksui. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tiriamajame darbe. Į klausimus reikia atsakyti, pasirenkant labiausiai Jums tinkamus variantus.

Ačiū už jūsų pateiktus atsakymus!

1. Kiek kartų per metus naudojatės kelionių agentūrų paslaugomis (pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą)?
3.Kur dažniausiai ieškote informacijos apie kelionių agentūras?
4.Kurie veiksniai, renkantis kelionių agentūros paslaugas, Jums yra svarbiausi (pažymėkite pagal svarbą)?
5.Kieno nuomonės pirmiausiai klausiate prieš nusprendžiant, kurią kelionių agentūrą pasirinkti?
6.Jūsų sprendimo priėmimas pirkimo metu būna:
7.Jūsų pirkimo principai (pažymėkite vieną atsakymą)?
9.Ar naudojatės UAB „Megaturo“ paslaugomis? (Jei ne, pereikite prie 14 klausimo)
10.Kurie veiksniai, renkantis UAB „Megaturas“ paslaugas, lemia jūsų pasirinkimą (pažymėkite pagal svarbą)?
11.Ar buvo pakartotinis apsipirkimas UAB „Megature“? (Jei ne, pereikite prie 13 klausimo)
12.Kas lemia Jūsų pakartotinį apsipirkimą UAB „Megaturas“?
13.Ar Jums pakanka informacijos apie UAB „Megaturas“ teikiamas paslaugas?
15.Jūsų lytis?
16.Koks Jūsų amžius?
18.Koks jūsų išsilavinimas?
19.Kokios jūsų pareigos?
20.Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?

Anketos meniu

Kita anketa »