Vartotojų apsisprendimo pirkti priežastys ir motyvai naršymo internete metu

Sveiki, Atlieku apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti kokios priežastys ir motyvai paskatina vartotojus įsigyti prekių ar paslaugų internetu. Anketa atims tik keletą minučių Jūsų laiko, tačiau man labai padės padaryti atitinkamas išvadas ir pateikti aktualią informaciją savo darbe, skirtu VU ekonomikos fakultetui. Šio tyrimo metu surinkta informacija bus pateikta tik apibendrinta forma. Jūsų anonimiškumas garantuojamas. Iš anksto dėkoju Jums už operatyvumą ir bendradarbiavimą! Lineta Navickaitė, VU, Ekonomikos fakultetas
Vartotojų apsisprendimo pirkti priežastys ir motyvai naršymo internete metu
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis. ✪

2. Jūsų amžius. ✪

3. Jūs gyvenate:

4. Kaip dažnai perkate internetu?

5. Ar bent kartą per dvi savaites ieškote specialių pasiūlymų internete be konkretaus tikslo?

6. Kurių sričių paslaugos/prekės dažniausiai Jums aktualiausios?

7. Kokio tipo skelbimai ir reklama labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį naršant internete?

8. Kas paskatina Jus labiau pasidomėti vienu ar kitu pasiūlymu, paskaityti apie jį daugiau?

9. Kas skatina detaliai peržiūrėti konkretų pasiūlymą?

10. Kas jums sukelia pasitikėjimo įspūdi „x“ svetaine ir jos siūlomomis prekėmis ar paslaugomis?

11. Ar dažnai perkate spontaniškai? Kas dažniausiai paskatina taip pirkti?

12. Kas svarbiausia pirkimo procese?

13. Kokie motyvai skatina jus įsigyti čia ir dabar?

14. Kas paskatintų įsigyti kelias prekes ar paslaugas vienu pirkimu?

15. Jeigu laikas įsigyti tam tikrą prekę / paslaugą yra ribotas, kokią įtaką tai Jums turi?

16. Ar pasidalinate įsigyto gero pasiūlymo informacija su draugais?

17.Kokie dar nepaminėti anketoje motyvai skatina jus pirkti internetu?