Vartotojų apsisprendimo pirkti priežastys ir motyvai naršymo internete metu
Sveiki,
Atlieku apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti kokios priežastys ir motyvai paskatina vartotojus įsigyti prekių ar paslaugų internetu.
Anketa atims tik keletą minučių Jūsų laiko, tačiau man labai padės padaryti atitinkamas išvadas ir pateikti aktualią informaciją savo darbe, skirtu VU ekonomikos fakultetui. Šio tyrimo metu surinkta informacija bus pateikta tik apibendrinta forma. Jūsų anonimiškumas garantuojamas.
Iš anksto dėkoju Jums už operatyvumą ir bendradarbiavimą!
Lineta Navickaitė, VU, Ekonomikos fakultetas
1. Jūsų lytis.
2. Jūsų amžius.
3. Jūs gyvenate:
4. Kaip dažnai perkate internetu?
5. Ar bent kartą per dvi savaites ieškote specialių pasiūlymų internete be konkretaus tikslo?
6. Kurių sričių paslaugos/prekės dažniausiai Jums aktualiausios?
7. Kokio tipo skelbimai ir reklama labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį naršant internete?
8. Kas paskatina Jus labiau pasidomėti vienu ar kitu pasiūlymu, paskaityti apie jį daugiau?
9. Kas skatina detaliai peržiūrėti konkretų pasiūlymą?
10. Kas jums sukelia pasitikėjimo įspūdi „x“ svetaine ir jos siūlomomis prekėmis ar paslaugomis?
11. Ar dažnai perkate spontaniškai? Kas dažniausiai paskatina taip pirkti?
12. Kas svarbiausia pirkimo procese?
13. Kokie motyvai skatina jus įsigyti čia ir dabar?
14. Kas paskatintų įsigyti kelias prekes ar paslaugas vienu pirkimu?
15. Jeigu laikas įsigyti tam tikrą prekę / paslaugą yra ribotas, kokią įtaką tai Jums turi?
16. Ar pasidalinate įsigyto gero pasiūlymo informacija su draugais?
17.Kokie dar nepaminėti anketoje motyvai skatina jus pirkti internetu?
- jeigu tai perkama kokios nors paslaugos nuolaidų kuponas, tai patinka, kai laikas įsigyto kupono galioja ilgą laiką, kai pirkimo laikas nėra labai trumpas, kad spėtum pasidomėti įmone, pačia paslauga ir vartotojų atsiliepimais
- ivairove, labai daznai daugiau informacijos nei gali gauti parduotuveje, nemegstui vaikscioti po parduotuves. Daznai buna, kad isirenku internete ir tik tada einu pirkti (juk tam tikras prekes norisi ir paciupineti), todel perku internete retai, o issirenku preke internete - zymiai dazniau. Labai nervina, kai reikia uzsiregistruoti kazkur kad nusipirktum - vartotoju vardai, slaptazodziai - pamirsti juk galima, kur kokiu slaptazodziu prisijungti. Tad geriau tureti kelias, o visos kitos - tik apsiziurejimui.
- Prekės reikalingumas, reklamuojamų nereikalingų prekių neperkame, prekės nėra vietos parduotuvėse ar perdidelė kaina parduotuvėse.
- ne darbo valandomis galima pirkti
- dažniausiai perku knygas. patogu, kad jas atveža namo.
- Lietuvoje nėra tokių prekių, kurias galima internetu įsigyti pasaulio rinkoje. Taip pat prekių pristatymas į namus, kai galima sutaupyti tiek laiko tiek pinigų nevažinėjant po parduotuves.
- laiko taupymas.
- Yra tam tikru daiktu kuriu lietuvoje nera, tad tenka uzsakyti is uzsienio e-parduotuviu. Kai tenka ilgai dirbti ir po darbo parduotuves yra uzdarytos, tada pasitarnauja e-parduotuves.
- MLM darbas tinkle
- Paprastumas ir patogumas bei kokybe, ko nera parduotuvese.