Uservkochanauskait
Results260
Vieša
Pranešti

Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes.

 

Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu [email protected]

 

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų941145
Atsakymų0260

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »