



Vieša
Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo
Gerb. Respondente,
Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes.
Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu [email protected]
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 1 | 1906 |
Atsakymų | 0 | 260 |