Uservkochanauskait
Results260
Vieša
Pranešti

Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes.

 

Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu viktorija.kochanauskaite@ktu.edu

 

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0883
Atsakymų0260

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »