Vartotojo poreikių išsiaiškinimas bei tenkinimas
- atėjus pas pardavėją, norėtųsi jaustis pirkėjų, o ne žmogumi, kuris sutrukdė ką nors asmeniško.
- dazniausiai visada gaunu reikiama informacija, esu ganetinai patenkinta
- Nevisada. Daznai konsultantai nepastebi pirkeju, nezino reikiamos informacijos
- Netenkina elgesys su pirkėju.
- Ne.
- Retai pasitaiko geras , malonus konsultantas padedantis pasirinkti ar suteikiantis naudinga informacija
- nemandagus bendravimas
- Patenkintas
- Taip , visada atsakoma i klausimus , parodomas demesys
- kažkokių išskirtinių ženklų nėra.
- Mango, samsung, bershka, apranga, facebook
- google, IBM, apple, facebook, google
- Zara, Dior, Canon, Asus, NYX
- Maxima, samsung, nivea, facebook , bmw
- apple , facebook, google, canon , gala
- apple, youtube, the body shop, H&M, LUSH
- Lacoste, Tom Taylor, Diesel, Massimo Dutti, Zara
- samsung, maxima, omnitel, gala, adidas
- tai patogiau, nei pildyti lapuka prie prekybos centro. Tačiau apklausose dalyvauja retai.
- Vertinu teigimai , patogu
- Vertinu neigiamai, apklausos dazniausiai buna prastai sudarytos, neidomios, neinformatyvios
- Visada noriai sudalyvauju, vertinu teigiamai, patogiau pildyti nei popierines.
- nemegstu dalyvauti apklausose
- Vertinu teigiamai , jei apklausa sudaryta idomiai . dalyvauti specialiai nesistengiu
- jei apklausa sudaryta įdomiai ir neprimityviai - vertinu teigiamai
- Blogai, niekada
- stengiuosi nedalyvauti