Vartotojo patirtis sporto renginiuose

Sveiki,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, marketingo ir tarptautinės komunikacijos magistro studijų programos antro kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio rezultatai bus naudojami kursiniame darbe. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti vartotojo patirtį lemiančius veiksnius jiems stebint krepšinio rungtynes Žalgirio arenoje

Anketa yra anoniminė, jos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Dėkoju už jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Kaip dažnai krepšinio rungtynes stebite Kauno Žalgirio arenoje?

Kokie veiksniai paskatintų dažniau apsilankyti Žalgirio arenoje vykstančiose krepšinio varžybose?

Su kuo dažniausiai vykstate į krepšinio rungtynes arenoje?

Kaip sužinote apie būsimas Kauno Žalgirio rungtynes?

Kurie veiksniai suteikia didžiausią teigiamą patirtį lankantis Žalgirio komandos rungtynėse?

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Palaikymo šokėjos
Užkandžiai ir gėrimai
Komandos pristatymai
Vizualūs sprendimai
Žaidimai pertraukėlių metu
Komandos žaidimo kokybė
Įsitraukimas į fanų bendruomenę
Tradicijos (himnas, skanduotės, įsitraukimas į komandos pristatymą)
Komfortiškos sėdimos vietos
Patekimas į areną

Ar yra daugiau veiksnių formuojančių teigiamą patirtį? Jei taip, įrašykite.

Kokie veiksniai kuria neigiamą patirtį lankantis Žalgirio komandos rungtynėse?

Ar sutiktumėte po apsilankymo Žalgirio arenoje, apklausos būdu įvertinti įgytą patirtį?