Vartotojo patirtis sporto renginiuose

Sveiki,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, marketingo ir tarptautinės komunikacijos magistro studijų programos antro kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio rezultatai bus naudojami kursiniame darbe. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti vartotojo patirtį lemiančius veiksnius jiems stebint krepšinio rungtynes Žalgirio arenoje

Anketa yra anoniminė, jos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Dėkoju už jūsų atsakymus.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Kaip dažnai krepšinio rungtynes stebite Kauno Žalgirio arenoje?

Kokie veiksniai paskatintų dažniau apsilankyti Žalgirio arenoje vykstančiose krepšinio varžybose?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Su kuo dažniausiai vykstate į krepšinio rungtynes arenoje?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kaip sužinote apie būsimas Kauno Žalgirio rungtynes?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        Kurie veiksniai suteikia didžiausią teigiamą patirtį lankantis Žalgirio komandos rungtynėse?

        Ar yra daugiau veiksnių formuojančių teigiamą patirtį? Jei taip, įrašykite.

          …Daugiau…

          Kokie veiksniai kuria neigiamą patirtį lankantis Žalgirio komandos rungtynėse?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            Ar sutiktumėte po apsilankymo Žalgirio arenoje, apklausos būdu įvertinti įgytą patirtį?

            Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą