Vartotojo elgsena perkant prekes ar paslaugas internetu

Ši apklausa atliekama siekiant išsiaiškinti Jūsų - interneto vartotojų patirtį bei elgseną perkant prekes ar paslaugas internetu iš Lietuvos ar užsienio pardavėjų bei įvardinti svarbiausius internetinės prekybos Lietuvoje privalumus ir trūkumus. Ši apklausa yra anoniminė, gauti atsakymai - konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Maloniai prašome užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką. Užtruksite iki 10 minučių!

SVARBU:

Jeigu Jūs NEPERKATE prekių / paslaugų internetu, apklausą galite baigti atsakę tik į pirmus 6 klausimus.

 

11. Kokie yra Jūsų didžiausi nuogąstavimai, kai perkate prekes ar paslaugas internetu?
Neaisku, ka uzsisakai
manau tinka visi perkant ypatingai is kinijos ar kitu azijos saliu , keleta kartu norejau pirkti is alibaba ir nepirkau butent del isvardytu visu priezasciu
kad užtruks atsiuntimas
gali netikti dydis ar kvepu kvapas ir tt
netiks dydis ar spalva bus ne tokia, kaip nuotraukoje
netinkamos pristatymo salygos
Truksta informacijos apie parduodama preke
Kol kas nesusiduriau su jokiais sunkumais, viskas vyko viasada sklandziai
grąžinimo procedūra bus ilga ir kainuos pašto išlaidos
nenuogastauju
neturiu
preke nebus tokia, kokia tikejausi, netiks dydis ir pan.
Neturiu nuogastavimų
Neturiu jokių nuogąstavimų
Ar pristatys prekę mano nurodytu adresu, ar tai pigiausia kaina už šią prekę. Klaidos atveju (brokas, vėlavimas, ne ta prekė ir tt.) - nulis tolerancijos (never again!) - nebent kompensuotų nuostolį super greitai.
Prekė netiks, nepatiks.
pristatymo terminas, galimas laiko praradimas gavus netinkamą prekę.
Žr. klausimą Nr. 6
Preke neatitiks poreikiu - nera galimybes apziureti preke pries ja nusiperkant