VAIKO KŪRYBIŠKUMO UGDYMO GALIMYBĖS IKIMOKYKLINĖJE ĮSTAIGOJE: PEDAGOGŲ IR TĖVŲ POŽIŪRIS

Gerb. Respondente,

Esu Klaipėdos universiteto Humanitarinių ir ugdymo mokslų fakulteto edukologijos studentė ir atlieku tyrimą apie vaiko kūrybiškumo ugdymo galimybes ikimokyklinėje įstaigoje. Ši anketa anoniminė. Tyrimo metu gauti duomenys bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe ir tik apibendrinti. Atsakydami į anketos klausimus, pasirinkite Jums tinkamiausią (- ius) variantą (- us) ir pažymėkite Jums priimtinu būdu arba parašykite savo atsakymą. Dėkoju Jums už pagalbą.

1.Kas, Jūsų manymu, yra kūrybiškumas?

d) Įrašyti savo variantą...

  1. sugebėjimas ir galimybė laisvai išreikšti save įvairiomis formomis.
  2. Manau, kad kūrybiškumas yra išugdomas, jei tinkama aplinka vaikui augant, jei yra patenkinamas vaiko poreikis tyrinėti, liesti, ragauti, jei sudaromos sąlygos kurti, eksperimentuoti.
  3. A

2. Kokiais bruožais, Jūsų nuomone, pasižymi kūrybiški vaikai? (Galimi keli variantai)

3. Ar svarbus kūrybiškumo ugdymas ikimokykliniame amžiuje?

4. Jūsų nuomone, ugdant kūrybiškumą svarbiausia atsižvelgti į vaiko:

5. Kokios veiklos sritys, jūsų nuomone, yra svarbiausios ugdant kūrybiškumą priešmokykliniame amžiuje? (Galimi keli variantai)

6. Kiek laiko skiriate veikloms, skatinančioms vaikų kūrybiškumą?

7. Kaip Jūs skatinate vaiko kūrybiškumą?

  1. Veikiu ką noriu
  2. 5 klausime pasirinktais aspektais
  3. Žaidimais
  4. Būreliais
  5. Dovanoju knygas
  6. Žaidimais
  7. bandau sudominti
  8. užsijęmu su vaiku
  9. Žaidimais
  10. per pasakų sekimą, vaidinimą, lipdymą iš vaško.
…Daugiau…

8. Kokiais būdais ir metodais vertinate, ar pakankamai skatinamas vaikų kūrybiškumas?

Kitas variantas

  1. visi

9. Su kokiais sunkumais susiduriate, ugdydami vaikų kūrybinius gebėjimus?

Kitas variantas

  1. jokiu
  2. technologiju amziuje, vaikai tampa vangus
  3. nera sunkumu
  4. nesusiduriam
  5. Neišlavėję vaikų pasakojimo įgūdžiai, skurdi kalba, nesiūlo vaikai savo idėjų, nori žaisti tik kompiuterinius žaidimus
  6. nežinau
  7. Jokiais

10. Kurie veiksniai, Jūsų nuomone, turi didžiausią teigiamą įtaką vaikų kūrybiškumo ugdymui ikimokykliniame amžiuje? Pažymėkite kelis svarbiausius variantus.

11. Kokie veiksniai slopina priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą? (galimi keli variantai)

Kitas variantas

  1. Auklėtojo pasyvumas

12. Ar Jūsų nuomone, svarbus tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas vaiko kūrybiškumo ugdymo procese?

13. Jūs esate?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą