Vadovėlių leidybos paslaugų kokybės vertinimas

M. Romerio universiteto Viešojo administravimo katedros magistrantūros studentai, siekdami nustatyti ir įvertinti vadovėlių, leidybos paslaugų organizavimo ir aprūpinimo kokybę, vykdo šį tyrimą. Nuo Jūsų atsakymo nuoširdumo ir išsamumo priklausys ir tyrimo rezultatų patikimumas, bei naudingumas. Tyrimų rezultatai bus naudojami moksliniame darbe, o praktiniai pasiūlymai teikiami įstaigoms ir institucijoms, organizuojančioms vadovėlių leidybą. Atsakydami į klausimus, pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkamą atsakymų variantą. Dėkojame, kad dalyvaujate!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. 2008–2009 mokslo metais naudojami vadovėliai atitinka mokomąsias programas ✪

2. Vadovėlių mokomoji medžiaga siejasi su kituose vadovėliuose pateikiama mokomąja medžiaga ✪

3. Vadovėliai yra pagrindinė mokymo priemonė ✪

4. Vadovėliai per daug sveria, kasdien į mokymo įstaigą juos nešiotis yra sunku ✪

5. Vadovėliuose pateiktos informacijos pakanka mokomajai temai pasirengti ✪

6. Vadovėliuose žodinis tekstas pateikiamas tiksliai, glaustai, logiškai, terminai išaiškinti suprantamai, kalba yra aiški ir taisyklinga ✪

7. Vadovėliuose žodinis tekstas spausdinamas smulkiomis raidėmis, jį skaityti yra sunku ✪

8. Vadovėliuose yra per daug paveikslų, nuotraukų, lentelių, piešinių ✪

9. Mokymo įstaigoje būtų galima naudotis tik elektroniniais vadovėliais ✪

10. Mokyklų kabinetai turėtų būti aprūpinti vadovėliais, tuomet jų nereikėtų nešiotis į mokyklą ✪

11. Dabartinė mokymo įstaigų aprūpinimo vadovėliais tvarka yra gera ✪

12. Mokyklos galėtų savarankiškai organizuoti vadovėlių leidybą ir platinimą ✪

13. „Galiojančių vadovėlių sąraše“ įrašytų leidinių kainos turėtų būti skelbiamos ŠMM tinklalapyje ✪

14. Vadovėlių vertinimo kriterijais yra aiškūs, pakankamai reglamentuoti ✪

15. Ekspertinio vertinimo sistema yra efektyvi ir užtikrina vadovėlių kokybę ✪

16. Alternatyvių vadovėlių pasiūla galėtų mažėti, tačiau daugiau dėmesio turėtų būti skiriama leidinių kokybei ✪

17. Per maža leidyklų konkurencija neskatina vadovėlių kokybės gerinimo ✪

18. Įvairių pramonės sričių finansinė parama leidėjams įtakotų kokybiškesnių vadovėlių leidybą ✪

19. Vieša vadovėlių aptarimo ir reitingavimo sistema turėtų būti organizuojama internetinėje erdvėje ✪

20. Kad vadovėliai būtų kokybiški ir atitiktų programas labiausiai turėtų rūpintis ✪

21. Ar dalyvaujate vadovėlių leidybos organizavimo procese? ✪

22. Jūsų lytis ✪

23. Jūsų amžius ✪

24. Jūsų išsilavinimas ✪

25. Jūsų pareigos ✪

26. Jūsų užsienio kalbų žinios ✪

27. Jūs atstovaujate ✪

28. Jūs gyvenate ✪